Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Open Office start niet meer  (gelezen 1835 keer)

bermond

  • Gast
Open Office start niet meer
« Gepost op: 2007/04/13, 11:29:31 »
Ik ben onlangs een het stoeien geweest om mijn grafische kaart (ati radeon 9550) aan de gang te krijgen onder ubuntu. Dit is me in zo verre gelukt dat ik nu de mogelijkheid heb om meerde beeldschemresoluties te gebruiken. Ik moet me nog verder verdiepen in de mogelijkheid om ook de refreshrate te verhogen van 60 naar 75 hz.

Alleen wil bij mij openoffice nu niet meer opstarten.Hoe kan ik eenvoudig via een commando in terminal de installatie van openoffice proberen te repareren. Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring met het werking in terminal.

Alvast bedankt.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Open Office start niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 2007/04/13, 11:35:39 »
doe eens:
Citaat
ooffice -writer
in de terminal. welke foutmeldingen zijn er?

bermond

  • Gast
Open Office start niet meer
« Reactie #2 Gepost op: 2007/04/13, 11:37:26 »
dit krijg ik als ik dat commando in terminal uitvoer.


(process:11582): WARNING **: Unknown error forking main binary / abnormal early exit ...

(process:11732): WARNING **: Unknown error forking main binary / abnormal early exit ...

Offline Soul-Sing

  • Lid
Open Office start niet meer
« Reactie #3 Gepost op: 2007/04/13, 11:41:55 »
als dit alles was aan foutmeldingen, zou ik het prog via de synaptic volledig verwijderen en daarna via synaptic pakketbeheer herinstalleren. misschien is het corrupt geraakt.

bermond

  • Gast
Open Office start niet meer
« Reactie #4 Gepost op: 2007/04/13, 12:31:41 »
hallo,

Ik krijg met geen mogelijk openoffice weer aan de praat. Ik heb dit probleem eerder gehad nadat ik mijn grafische kaart aan stoeien ben geweest.