Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden  (gelezen 863 keer)

Gast

  • Gast
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden
« Gepost op: 2006/11/02, 19:51:27 »
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden want met add/remove applications wil dat niet

moderator edit: andere topic is verwijderd, om het overzichtelijk/gemakkelijk te houden doe je er goed aan om slechts 1 topic aan te maken in plaats van 2 dezelfde topics op verschillende plaatsen

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/02, 20:39:04 »
aMSN

Onderstaande commandos kun je in de terminal invoeren: Applications > Accessories > Terminal
sudo gedit /etc/apt/sources.listOnderaan dit bestand de volgende regel invoegen:
Citaat
deb http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu dapper universe
Opslaan en sluiten
sudo apt-get install amsnWine
Geschreven door moderator

voor de grafische manier: 1
voor de snelle manier: 2

manier 1: ga naar synaptic pakket beheer (systeem -> beheer -> synaptic pakketbeheer) vul het wachtwoord van je account in. zoek op wine en installeer dit pakket.

manier 2: ga naar een terminalvenster (toepassingen -> hulpmiddelen -> terminalvenster) vul daar in (of copy paste): sudo apt-get install winevul je wachtwoord in (er komt geen tekst maar het wachtwoord wordt wel ingevoerd). en de programma's worden geinstalleerd.

Offline Soul-Sing

  • Lid
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/02, 20:45:50 »
@mobsine
houd je vraag on-topic. nu beantwoord ik en anderen dezelfde vraag, verwijzen naar dezelfde dingen, etc. :)

Gast

  • Gast
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 2006/11/02, 20:50:36 »
en dan kan ik wel amsn instaleren??

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
hoe kan ik amsn en windows emulator downloaden
« Reactie #4 Gepost op: 2006/11/02, 20:53:35 »
Als je mijn post hierboven volgt kan je amsn installeren. Als je de link in die post volgt kan je wine installeren. De commandos voer je in de terminal in (Applications > Accessories > Terminal)