Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iOS6 voor iPhone en Rhytmbox? en iTunes op Ubuntu 12.04 ziet externe HD niet  (gelezen 727 keer)

Offline Maru

  • Lid
Tot nu toe kon ik met mijn iPhone 3Gs (iOS4) playlists maken via Rhythmbox. Gewoon drag and drop, hoppa! De muziek kwam dan terecht in de app iPod.

iOS6 is nog niet zo lang uit, en ik heb het zelf een paar dagen geleden voor het eerst gebruikt. De app iPod is verdwenen; de app die muziek afspeelt heet nu 'Muziek'.
Muziek op 'Muziek' zetten met Rhythmbox is me helaas nog niet gelukt.

Het is me wel gelukt om via PlayonUbuntu iTunes te installeren. Helaas herkent deze iTunes alleen maar mappen op de interne HD, en ziet hij mijn externe HD niet.

Ik besef me dat dit twee verschillende problemen zijn, maar bij elkaar opgeteld moest ik nu omschakelen naar Windows. En daar word ik niet vrolijker van...

Ik weet niet of er oplossingen zijn hiervoor. Zo niet, ligt het in de lijn derverwachting dat eea nog wordt ontwikkeld?

Ik hoor het graag!

Ik zit met precies het zelfde probleem.
Tuurlijk ben ik op zoek naar een oplossing en laat het weten zodra ik die heb.

iTunes onder Wine of PlayOnLinux herkent geen USB-apparaten dus dat gaat al niet lukken.

Rhythmbox op Ubuntu 12.10 heeft gewoon ondersteuning voor iOS 6 dacht ik (maar ik heb geen iOS dus ik weet het niet zeker).