Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: HP printerdrivers veranderd?  (gelezen 704 keer)

HP printerdrivers veranderd?
« Gepost op: 2008/06/04, 10:29:45 »
Er is iets vreemds. Ik ben begonnen met Ubuntu 8.4 Beta en de toen bijgeleverde OpenOffice.org versie 2.3. Ik heb een HP officejet 7140xi netwerkprinter.
In een van de eerste dagen heb ik toen een document  dubbelzijdig geprint en dat ging helemaal vanzelf. Ik was daar heel blij mee want in Windows Vista ging dat niet meer en er zouden ook geen andere drivers komen. Vervolgens is de officiële versie van Ubuntu 8.04 via de updates/upgrades geïnstalleerd met versie 2.4 van OpenOffice.org.  Nu print ik niet iedere dag grote documenten uit dus ook niet vaak dubbelzijdig maar laatst wilde ik dit weer doen dus alle instelling voor dubbelzijdig printen gemaakt en het document werd enkelzijdig geprint. Ik dacht natuurlijk dat ik gek was en dat ik het niet goed gedaan had dus heb ik ook weer opnieuw geprobeerd met het zelfde resultaat. Vervolgens ook op de laptop van mijn vrouw geprobeerd met de zelfde versies en het zelfde resultaat.
Ik weet dus niet wie de boosdoener is maar ik gok op de drivers heeft iemand dit ook? Is het een bug? Is de printerdriver gewijzigd zodat het niet meer kan of zo? En is er een oplossing voor?
Groetjes
Kees