Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Document verlopen  (gelezen 2151 keer)

Frederik

  • Gast
Document verlopen
« Gepost op: 2015/12/01, 10:15:24 »
Het is al eerder gemeld maar nog steeds niet opgelost en dat is vervelend :(
Bij een zoekopdracht op de openingspagina worden resultaten getoond maar zodra je terug wilt krijg je die 'Document verlopen'melding.
Kan dat wel of niet opgelost worden alstublieft.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Document verlopen
« Reactie #1 Gepost op: 2015/12/01, 10:48:15 »
Die melding hangt denk ik af van de website: je zal die niet bij iedere website krijgen. Ik kan dit alvast niet reproduceren als ik via google zoek, een resultaat volg en daarna terugkeer. Je meldt alvast geen details (welke browser, welke sites), dus specifiekere hulp is moeilijk.

Offline Tom

  • Lid
Re: Document verlopen
« Reactie #2 Gepost op: 2015/12/01, 10:52:27 »
Idem hier  Frederik met Firefox 42 !.
Maar niet bij elke website gelukkig.
« Laatst bewerkt op: 2015/12/01, 10:54:07 door Tom »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Frederik

  • Gast
Re: Document verlopen
« Reactie #3 Gepost op: 2015/12/01, 12:11:28 »
Die melding hangt denk ik af van de website: je zal die niet bij iedere website krijgen. Ik kan dit alvast niet reproduceren als ik via google zoek, een resultaat volg en daarna terugkeer. Je meldt alvast geen details (welke browser, welke sites), dus specifiekere hulp is moeilijk.

Nee, die krijg ik ook niet bij iedere website. Uitsluitend bij dit forum en nergens anders !

Offline vanadium

  • Lid
Re: Document verlopen
« Reactie #4 Gepost op: 2015/12/01, 14:28:18 »
Klopt: kan ik perfect reproduceren. Topic dient verplaatst te worden naar "Forum feedback", want dit wordt veroorzaakt door de forumsoftware.

Re: Document verlopen
« Reactie #5 Gepost op: 2015/12/01, 20:02:44 »
Maar het staat toch al in Forum, vanadium?

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Document verlopen
« Reactie #6 Gepost op: 2015/12/02, 20:03:29 »
Nu wel ja, daar stond het eerst niet.

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Document verlopen
« Reactie #7 Gepost op: 2015/12/02, 20:15:51 »
Dit verschijnsel is ook lastig als je bij reageren op topic even snel naar de juiste info wil refereren door pagina terug en weer vooruit gaat.
Je bent dan de tekst van je net ingegeven, maar nog niet verzonden,  reply kwijt.
"Vroeger" ging dat op dit forum wel gewoon.
Nu heb ik aangeleerd eerst een Ctrl-A Ctrl-C te doen voor ik even terug wil bladeren.
Niet de handigste methode maar werkt voor mij.
Mogelijk ergens een forum instelling ?
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL