Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bereikbaarheid website  (gelezen 8829 keer)

bereikbaarheid website
« Reactie #25 Gepost op: 2007/04/24, 09:10:28 »
Citaat van: bartek
Om mijn pc te testen bezoek ik regelmatig van die louche sites ...
Laat ze hun scans rustig uitvoeren en kijk watr er gebeurd ... maar nog nooit iets voorgehad ... :(
God man, het was maar op de site Linux Wallpaper, echt louche is dit niet hoor.... Ik hou nu eenmaal van een mooie achtergrond op mijn pc, t'ja...
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
bereikbaarheid website
« Reactie #26 Gepost op: 2007/04/24, 13:44:30 »
Citaat van: mcdesign
Tja, de kwetsbaarheid van het WWW.
Bijna alle DNS servers staan in de VS, dus als er een grote atoombom om het witte huis zou vallen heb je grote kans dan 70% van de DNS's niet meer werken.

Hopelijk zullen er meer dns server verplaatst worden naar europa, dan heeft de vs ook niet meer om mee te dreigen in een conflictsituatie.
Dat valt best mee hoor :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:DNS-root-name-servers-feb-2007.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/Root_nameserver

bereikbaarheid website
« Reactie #27 Gepost op: 2007/04/24, 14:51:01 »
Nog steeds moeilijk internet te houden. Zelfs de Mac moest ik terug internetinstellingen doen en het is airport. DUS, het ligt niet aan Ubuntu of Google of wat dan ook. Rotzooi op het internet volgens mij...
Ik vertrouw Microsoft voor geen haar, maar ook niet altijd mijn internet provider.
Hoop dat het verbetert.
Packard Bell desktop 1024MB : Ubuntu 11.04
Intel computer 512MB : Xubuntu 11.04
HP - paviljon 1024 MB : Bodhi Linux

Azalin

  • Gast
bereikbaarheid website
« Reactie #28 Gepost op: 2007/04/24, 16:08:36 »
Ik heb hier bij ons sterk het vermoeden dat UPC/Chello óf hún provider moeilijkheden heeft. Wij hebben 8Mbit hier maar ik haal nog niet eens 2Mbit vandaag. Om over de upload snelheid maar te zwijgen.

Offline Soul-Sing

  • Lid
bereikbaarheid website
« Reactie #29 Gepost op: 2007/04/26, 16:20:48 »
vandaag wederom grote moeite contact te krijgen met de site, of de computer blijft de pagina continu laden...

Offline Soul-Sing

  • Lid
bereikbaarheid website
« Reactie #30 Gepost op: 2007/05/29, 20:44:27 »
Citaat van: leoquant
vandaag wederom grote moeite contact te krijgen met de site, of de computer blijft de pagina continu laden...
idd ook deze week weer.......

CrazyCentaur

  • Gast
bereikbaarheid website
« Reactie #31 Gepost op: 2007/05/29, 20:48:56 »
Citaat van: leoquant
Citaat van: leoquant
vandaag wederom grote moeite contact te krijgen met de site, of de computer blijft de pagina continu laden...
idd ook deze week weer.......
Het is zeer wisselend. Net kon ook niet citeren of mijn eigen post bewerken. Er zal wel onderhoud gaande zijn, denk ik dan :) Ik ga maar eens naar een film kijken, mijn hoofd zit vol boeken over AI.

bereikbaarheid website
« Reactie #32 Gepost op: 2007/06/09, 23:39:28 »
Nooit ergens last van gehad. Deze site is altijd prima geladen.

Ik heb wel een keer gehad dat enkel twee site's (html-site.nl en devarea.nl) onbereikaar waren. Het gekke was dat twee mensen die ik vroeg om de site te bekijken beide zeiden dat de site wel berijkbaar was.