Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verkiezingen gemeenschapsraad oktober 2013: vraag stemrecht aan!  (gelezen 2525 keer)

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Binnenkort zijn er weer verkiezingen voor de gemeenschapsraad van Ubuntu NL. Om u kandidaat te kunnen stellen en te stemmen, hebt u stemrecht nodig. Bent u actief in de Ubuntu NL-gemeenschap maar hebt u dat nog niet? Vraag dan snel stemrecht aan!

Wat is de gemeenschapsraad?
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Gemeenschapsraad

Tot wanneer kan ik stemrecht aanvragen?
Stemrecht aanvragen moet voor de volgende vergadering van de (huidige) gemeenschapsraad, die op 10 oktober om 20:00 uur Nederlandse tijd is. Dat is echter ook de deadline voor het kandidaat stellen voor de gemeenschapsraad, dus het is verstandig om ruim van te voren stemrecht aan te vragen als u dat ook nog wilt doen.

Hoe vraag ik stemrecht aan?
Door een mailtje te sturen aan de (huidige) gemeenschapsraad (gemeenschapsraad <at> lists <dot> ubuntu-nl <dot> org, mailtjes komen in een openbaar archief terecht). Voeg een beschrijving toe van hoe u heeft bijgedragen (hoeft niet lang te zijn). Een korte beschrijving kan ook bijv. een link naar een forumprofiel zijn waarmee u hulp heeft geboden, om een voorbeeld te geven. Daarnaast hebben we een link naar een Launchpadprofiel nodig. Als u dat nog niet heeft, kunt u dat gratis aanmaken door hier te klikken en de stappen te volgen.

Ik heb al stemrecht, moet ik nu ook een mailtje sturen?
Nee. Als u al lid bent van het Launchpad-team van stemgerechtigden, hoeft u niets te doen.

Vragen? Stel ze in dit topic of stuur een mailtje naar het bovenstaande mailadres.
« Laatst bewerkt op: 2013/09/14, 16:08:35 door commandoline »