Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OPGELOST=probleem inloggen Eid op intervat  (gelezen 4422 keer)

Offline mhweb

  • Lid
OPGELOST=probleem inloggen Eid op intervat
« Gepost op: 2012/06/14, 19:49:53 »
Ik heb vandaag een  cardreader gekocht, om via eid mijn btw aangifte online te kunnen doen.
Het heeft even geduurd, maar ben er toch uitgeraakt dit te installeren, en het toestel via toepassingen-hulpmiddelen-Eid kaartlezer mijn identiteits kaart te laten verschijnen op het scherm.  De certificaten heb ik daar gevalideerd, en er staat nu trusted bij.

Dan ben ik even gaan proberen om op intervat in te loggen ( testomgeving).
Dit lukte niet. Toen ik wou inloggen met mijn ID kreeg ik het volgende te zien op mijn scherm.

Beveiligde verbinding mislukt.
       
          Fout tijdens het verbinden met ccff-test1.minfin.be.

SSL-peer kon niet onderhandelen over een acceptabele set beveiligingsparameters.

(Foutcode: ssl_error_handshake_failure_alert)

        De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
  Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.

Weet er iemand hoe ik nu verder moet?
« Laatst bewerkt op: 2014/04/13, 10:30:24 door mhweb »


Offline mhweb

  • Lid
Re: probleem inloggen Eid op intervat
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/15, 18:11:19 »
Ik had al deze stappen reeds doorgenomen. Voor de zekerheid ben ik nu alles opnieuw gaan checken.
Alle ge (her) controleerde files en vernoemde certificaten staan er zoals het moet.
Toch krijg ik nog steeds  dezelfde foutmelding als ik probeer in te loggen.

Your certificate could not be verified at this time. Please try again later.

If you keep on receiving this message, please contact the appropriate help center.

Error description: Required client certificate not present.

Help!!!!