Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost] Emailaccount verwijderen Thunderbird 12.0.1  (gelezen 10051 keer)

Offline dwvs

  • Lid
[opgelost] Emailaccount verwijderen Thunderbird 12.0.1
« Gepost op: 2012/06/15, 11:19:21 »
O.S. 12.04 en Thunderbird 12.0.1 Wanneer ik een emailaccount wil verwijderen ga ik naar de desbetreffende emailaccount, rechter muis setting en onder aan de pagina zie je dan 'manage identeties'. Wanneer ik hier op klik krijg je een tab met 'add - edit - delete'. Probleem is dat het 'delete' niet werkt. Iemand een idee hoe je een overbodig emailadres in Thunderbird kan verwijderen? PS. Ik ben geen nerd dus graag een zo simpel mogelijke manier.
« Laatst bewerkt op: 2012/06/15, 11:34:18 door dwvs »

Re: Emailaccount verwijderen Thunderbird 12.0.1
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/15, 11:23:34 »
In de bovenste grijze balk, kies bewerken -> Accountvoorkeuren. Je krijgt nu een venster te zien, selecteer dan eerst het account wat je wilt verwijderen. Daarna klik je op de knop Accountacties, links onderaan, en daarna op Account Verwijderen.

Offline dwvs

  • Lid
Re: Emailaccount verwijderen Thunderbird 12.0.1
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/15, 11:34:47 »
In de bovenste grijze balk, kies bewerken -> Accountvoorkeuren. Je krijgt nu een venster te zien, selecteer dan eerst het account wat je wilt verwijderen. Daarna klik je op de knop Accountacties, links onderaan, en daarna op Account Verwijderen.

Mijn dank hier voor! Toppie.