Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive  (gelezen 596 keer)

Hoe kan ik veranderen, dat als ik mijn telefoon aan de PC (Win 10) hang de foto`s, die ik selecteer (wordt netjes in maanden gesorteerd) niet automatisch naar one drive stuurt. Ik was ze eerst kwijt, to ik ze daar ontdekte.
2. Ik wil ook foto`s weg gooien, voordat ik het restant van de telefoon haal. Daarin voorziet de importeerfunctie niet.
Dus samengevat: overgebleven foto`s naar lokale PC of HDD sturen.
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

Re: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive
« Reactie #1 Gepost op: 2019/10/28, 10:59:38 »
Oeps, verkeerde forum.
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

swake

  • Gast
Re: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive
« Reactie #2 Gepost op: 2019/10/28, 11:34:00 »
Niet verkeerde forum !
Raadpleeg de handleiding van je telefoon , beveiligingsinstellingen .
Als jouw telefoon beveiligd is met een pin code of andere beveiligingsinstelling zul je eerst hiermee je toestel moeten ontgrendelen als je hem aan je PC aansluit .Met een USB data kabeltje die je aansluit aan je PC kun je dan je foto's naar je PC kopieren en dan van je telefoon verwijderen .
Andere mogelijkheid is het SD kaartje uit je telefoon halen en in een kaartlezer plaatsen die je aan je PC kunt aansluiten .

Re: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive
« Reactie #3 Gepost op: 2019/10/28, 13:32:39 »
Ik deed de kabel in telefoon en pc USB poort, daarna op de melding op telefoon kiezen voor data transport, dan gaat win 10 zoeken naar media.  Rest volgt nog.
LINUX senior,Unix kennis, HP25 en HP85. PC HP Compaq, 32 bits dual-core, 2 GHz, 4 GB, Mint 20.2, Tweede PC: Gebruikte laptop

swake

  • Gast
Re: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive
« Reactie #4 Gepost op: 2019/10/28, 14:04:54 »
Je kan data bewaren op je telefoon maar ook op een SD kaartje als er eentje in je telefoon zit  . Windows gaat in jouw geval data zoeken op je tefoon zelf . Zoek eens in de handleiding van je telefoon hoe je jouw telefoon moet ontgrendelen zodat de inhoud van het SD kaartje word  weergegeven in de verkenner . Je SD kaartje moet je vergelijken met een beveiligde mobiele schijf .

Offline ajjp

  • Lid
Re: Importeren foto`s van telefoon Win 10 instellen niet naar One Drive
« Reactie #5 Gepost op: 2019/10/28, 15:18:49 »
Citaat
Niet verkeerde forum !
Wel verkeerde forum! Het gaat om een koppeling naar Windows 10.