Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] wmv bewerker gezocht  (gelezen 806 keer)

[OPGELOST] wmv bewerker gezocht
« Gepost op: 2012/12/07, 12:57:02 »
L.S.

Ik wil een wmv filmje gebruiken in een presentatie, maar wil daar de kop en de start vanaf snijden. Kent iemand een eenvoudig programmaatje dat ik daarvoor kan gebruiken?

gegroet,
mrt
« Laatst bewerkt op: 2012/12/07, 18:26:22 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: wmv bewerker gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 2012/12/07, 14:18:45 »
dank je Femke, het werkt. Ik heb nu wel de video onthoofd en onstaart, maar hoe krijg ik dit nu opgeslagen? Alles zit nu in een project (vereiste) verpakt, maar ik wil enkel een video in wmv-formaat.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: wmv bewerker gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 2012/12/07, 17:14:57 »
Dit is heel zinvolle informatie en het is schitterend wat je allemaal met Openshot kunt doe heb ik vandaag ontdekt. Maar export naar wmv wordt helaas niet ondersteund, zo blijkt. Dus toch sinds lang even terug moeten vallen op Windows Videomaker (Live Essentials - helaas). Toch enorm bedankt!

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

[OPGELOST] Re: wmv bewerker gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 2012/12/07, 17:15:28 »
bericht verwijderd; iets misgegaan
« Laatst bewerkt op: 2012/12/07, 18:25:08 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: wmv bewerker gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 2012/12/07, 18:24:00 »
ah, dat is verkeerd gegaan; ik wilde het op [OPGELOST] zetten met de duim omhoog
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.