Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird en Ubuntu 8.04  (gelezen 906 keer)

Offline Dump

  • Lid
Thunderbird en Ubuntu 8.04
« Gepost op: 2008/10/12, 14:57:22 »
Hoi allen.
Na het invoeren van deze opdracht, ---
sudo apt-get install mozilla-thunderbird --- is thunderbird nu bij mij geinstalleerd.
Maar gaat thunderbird nu ook automatisch geupdate  worden via de update manager?
Doei, Dump.
P.s. En kan ik Evolution nu uitvinken. Want die gebruik ik toch nooit? Ik neem aan dat deze verder niets met de e-mail te maken heeft in welke vorm dan ook!
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Thunderbird en Ubuntu 8.04
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/12, 15:04:10 »
Citaat van: Dump
Hoi allen.
Na het invoeren van deze opdracht, ---
sudo apt-get install mozilla-thunderbird --- is thunderbird nu bij mij geinstalleerd.
Maar gaat thunderbird nu ook automatisch geupdate  worden via de update manager?
Doei, Dump.
P.s. En kan ik Evolution nu uitvinken. Want die gebruik ik toch nooit? Ik neem aan dat deze verder niets met de e-mail te maken heeft in welke vorm dan ook!
Evolution *niet* verwijderen, alleen desgewenst verwijderen uit het menu (menu bewerken).
http://sites.google.com/site/computertip/directdoen
(punt 15 c)

Thunderbird krijgt inderdaad automatisch veiligheidsupdates, maar geen versie-updates.

Offline Dump

  • Lid
Thunderbird en Ubuntu 8.04
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/12, 15:33:19 »
Met verwijderen bedoel ik via --- toepassingen --- installeren/verwijderen --- daar evolution uitvinken ---
Of wil je dat ik hem eventueel ALLEEN bij --- toepassingen --- internet --- endaar het evelution icoontje weghaal ---.
Voor alles staat bij mij dat het icoontje op de werkbalk daar weg gaat ik die toch niet gebruik. Maar dat ik hem daar ongestraft weg kan halen dat weet ik wel.
Doei, Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Thunderbird en Ubuntu 8.04
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/12, 15:43:23 »
Citaat van: Dump
Of wil je dat ik hem eventueel ALLEEN bij --- toepassingen --- internet --- endaar het evelution icoontje weghaal ---.
Dat bedoel ik.

Offline Dump

  • Lid
Thunderbird en Ubuntu 8.04
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/12, 17:10:56 »
Bedankt en gesnapt.
Doei, Dump.
Ik was een newbie maar blijf een leek. Sorry.