Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Magnet Link  (gelezen 1313 keer)

Frederik

  • Gast
Magnet Link
« Gepost op: 2015/01/14, 20:47:13 »
Met Transmission kan ik prima Torrent bestanden binnenhalen, maar als ik een Magnet Link dubbelklik opent Transmission probleemloos maar gebeurd er verder helemaal niks. Dat begrijp ik niet goed. Hoe krijg ik MagnetLinks aan de praat ?

Re: Magnet Link
« Reactie #1 Gepost op: 2015/01/14, 20:51:24 »
De magnetlinks werken vooral met het Bittorrent-protocol (en dus ook dat progje) .

Ik heb ook nooit de magnetlinks aan de praat gekregen, maar ik download gewoon de torrentlink en vervolgens open ik die met Transmission en dan lukt dat perfect. (Zo heb ik Debian binnen gehaald)
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Magnet Link
« Reactie #2 Gepost op: 2015/01/14, 20:59:33 »
Magnetlinks werken hier prima met Transmission. Hij laadt weliswaar geen preview zien van wat er in dat magnetbestand zit, maar hij downloadt keurig en de bestanden erin werken erna ook keurig.

Offline Bloom

  • Lid
Re: Magnet Link
« Reactie #3 Gepost op: 2015/01/14, 21:51:31 »
Ik gebruik zelf qBitTorrent en die heeft alleszins geen problemen met magnetlinks.

Frederik

  • Gast
Re: Magnet Link
« Reactie #4 Gepost op: 2015/01/14, 22:03:26 »
QTorrent doet het bij mij ook uitstekend  :)
Werkt iets prettiger dan Transmisson, omdat ik er ook mee kan zoeken wat met Transmission niet kan.
Bij MagnetLinks gebeurd er gewoon niks als Transmission zich opent en dat wil ik alleen maar 'snappen' meer niet.

Re: Magnet Link
« Reactie #5 Gepost op: 2015/01/14, 22:30:07 »
Ik gebruik zelf qBitTorrent en die heeft alleszins geen problemen met magnetlinks.

Dito.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Magnet Link
« Reactie #6 Gepost op: 2015/01/15, 11:49:55 »
Met Transmission kan ik prima Torrent bestanden binnenhalen, maar als ik een Magnet Link dubbelklik opent Transmission probleemloos maar gebeurd er verder helemaal niks. Dat begrijp ik niet goed. Hoe krijg ik MagnetLinks aan de praat ?
goede morgen Frederik.  als je op een torent side zit moet een magnet link gewoon werken met Transmission werkt bij mijn altijd onder Ubuntu 12.4 en 14.4 en ook onder Xubuntu.  :) soms link coppieren en dan plakken in de url van Transmission werkt ook
« Laatst bewerkt op: 2015/01/15, 11:53:50 door lachendearend »
Xubuntu en Ubuntu
schaats en fiets gek.
foto's maken en koken samen met mijn vrouw

Frederik

  • Gast
Re: Magnet Link
« Reactie #7 Gepost op: 2015/01/15, 14:52:31 »
Ja, dat snap ik wel, maar dat doet ie niet en dat snap ik weer niet. Ik wil graag weten hoe dat precies zit, maar gelet op de antwoorden is dat een onmogelijke vraag.  :P
Met Firefox heb ik nu aangegeven dat MagnetLinks met qtorrent geopend moeten worden i.p.v. Transmission en dat gaat goed. Dus tranmission is hier geschiedenis.

citaat "coppieren en dan plakken in de url van Transmission werkt ook", verrassend, dat gaat inderdaad wel hartstikke goed :)