Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Newsreader.  (gelezen 1275 keer)

Newsreader.
« Gepost op: 2019/01/16, 21:56:42 »
Gebruik nu Mint 19 xfce, bevalt uitstekend, echt prettiger dan Ubuntu 18.xx
Zoek nog een goede newsreader.
Mijn oude Win desktop is helaas overleden.
Standaard wordt PAN aangeboden in Mint maar dat is echt 1990, die kan maar 4 verbindingen aan.
Wie heeft een tip?
Bedankt en groet, HEs

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Newsreader.
« Reactie #1 Gepost op: 2019/01/16, 23:30:59 »
Liferea misschien? Die gebruik ik in Xubuntu. En met Thunderbird gaat het ook.

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline jan11000

  • Lid
Re: Newsreader.
« Reactie #2 Gepost op: 2019/01/17, 05:39:49 »
Nzbget.
Zelf gebruik ik sabnzbd.

DarkEra

  • Gast
Re: Newsreader.
« Reactie #3 Gepost op: 2019/01/17, 13:11:41 »
Gebruik nu Mint 19 xfce....

Post het dan a.u.b. de volgende keer in het Andere Distributies forum gedeelte als het over Mint gaat.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Newsreader.
« Reactie #4 Gepost op: 2019/01/17, 14:33:29 »
Linux Mint is geen Ubuntu !!!!!
Onderwerp verplaatst.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Newsreader.
« Reactie #5 Gepost op: 2019/01/17, 23:17:49 »
Ow zit dus helemaal fout op deze site snap dat dat heel erg is  ;-),  jammer ga ik over naar het Mint forum.
Ron wil je mijn Ubuntu account opheffen.
Grtz HEs
« Laatst bewerkt op: 2019/01/17, 23:31:47 door hkevers »

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Newsreader.
« Reactie #6 Gepost op: 2019/01/17, 23:41:36 »
Ow zit dus helemaal fout op deze site snap dat dat heel erg is  ;-),  jammer ga ik over naar het Mint forum.
Ron wil je mijn Ubuntu account opheffen.
Grtz HEs

Een account opheffen kan ik niet, daarvoor moet je een verzoek indienen bij een administrator.
Maar ..... je zit niet op een verkeerd forum, je zat in een verkeerd hoofdstuk en daarom heb ik onderwerp verplaatst.
Dit forum is bedoeld voor Ubuntu, en er is een hoofdstuk andere distributies (hier dus) waar je vragen over Mint kunt stellen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

DarkEra

  • Gast
Re: Newsreader.
« Reactie #7 Gepost op: 2019/01/24, 19:12:24 »
Nogmaals, de vraag ging over een Newsreader, niet over Mint/Ubuntu.
Blijkbaar is dat genoeg om de woede van sommige op de hals te halen.  :-X

Ik sluit me bij hkevers aan. Einde account. (wel jammer, ik probeerde altijd mensen te helpen....)

Edit: hmmmm....blijkbaar kun je je eigen account niet opheffen (uitgezet in de software) en ik zie nergens een optie om een vraag aan admin te stellen...

Als je de beginpost van de topicstarter leest dan gaat het in dit geval over Linux Mint waar hij een Newsreader voor zoekt en hoorde het topic gewoon thuis in het Andere Distributies forum gedeelte waar Ron het netjes naartoe heeft verplaatst. Verder is hkevers een tijdje terug een ander forum geweest en begon direct met een klaagpost waar ik vraagtekens bij zet of het serieus genomen moet worden, om het nog een beetje beleefd uit te drukken.

Je account laten verwijderen vind ik eigenlijk onnodig gezien er niet echt een constructieve, goede reden voor gegeven wordt. Staat het je allemaal niet meer aan dan log je toch gewoon niet meer in... simpel toch?
Welke woede en van wie heb je het eigenlijk over? De dingen die je leest en het gevoel wat je erbij krijgt is hoe jij het interpreteert.  ;)  :)

Offline MKe

  • Lid
Re: Newsreader.
« Reactie #8 Gepost op: 2019/01/24, 20:19:01 »
Nogmaals, de vraag ging over een Newsreader, niet over Mint/Ubuntu.
Blijkbaar is dat genoeg om de woede van sommige op de hals te halen.  :-X

Ik sluit me bij hkevers aan. Einde account. (wel jammer, ik probeerde altijd mensen te helpen....)

Edit: hmmmm....blijkbaar kun je je eigen account niet opheffen (uitgezet in de software) en ik zie nergens een optie om een vraag aan admin te stellen...
Vreemde reactie alleen maar omdat Ron probeert wat structuur in het forum aan te brengen. Dat is toevallig zijn taak. Ik denk dat sommige mensen beter na moeten denken.