Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen verbinding Firefox 57  (gelezen 1215 keer)

Offline loti

  • Lid
Geen verbinding Firefox 57
« Gepost op: 2017/11/20, 16:45:17 »
Regelmatig krijg ik bij Firefox 57 de melding "Kan geen verbinding maken", wanneer ik dan klik op "Opnieuw proberen"  lukt het wel.  Dit komt alleen voor  na het opstarten van de laptop, daarna gaat het  wel goed in een keer.
Misschien anderen ook met dit probleempje en wat zou de oorzaak hiervan zijn?


Re: Geen verbinding Firefox 57
« Reactie #1 Gepost op: 2017/11/20, 16:50:49 »
Ja dat gebeurt hier ook sinds een paar weken (dus ook met de versie voor 57), bijvoorbeeld met dit forum. Ik weet niet waar dat vandaan komt, een tweede keer gaat het altijd wel. Vandaag overigens ook met Updatebeheer, dat geeft "Softwarebron-informatie downloaden is mislukt. Controleer uw internetverbinding". Als ik dan op OK druk moet dat programmaatje even nadenken alvorens te melden dat de software op deze computer up-to-date is. Informatica, computers... geef mij maar een langspeelplaat! ;)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Geen verbinding Firefox 57
« Reactie #2 Gepost op: 2017/11/20, 17:10:16 »
geef mij maar een langspeelplaat! ;)
Cassettebandje dan graag..... Want anders moest je je elke 20 minuten weer losmaken uit de armen van je nieuwste verovering, om die verd*mde LP om te draaien.  =D

Re: Geen verbinding Firefox 57
« Reactie #3 Gepost op: 2017/11/20, 22:33:28 »
Allebei hier, sinds een week compleet in een retrotrip geschoten met opgelapte draaitafel (PL12-D2 voor de kenners) en nieuwe naald en een cassettedeck aangesloten op een moderne voorversterker en een hele oude Harman Kardon Citaton 12 eindversterker (een juweel!) en al die ouwe muziek van toen zoals Stevie Wonder en Laurie Anderson en Frank Zappa en John Coltrane en de Talking Heads (Edit. En Boudewijn de Groot natuurlijk: Na 22 jaren in het leven maak ik het testament op van mijn jeugd / niet dat ik geld of goed heb weg te geven / voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd. Maar ik heb nog enkele idealen...) en weet ik wat nog meer. M'n cassettebandjes klinken, ongelooflijk maar waar, nog precies zoals toen, net zoals m'n platen trouwens. De merkwaardige ervaring van "Hé, ik heb de afgelopen 20 jaar eigenlijk geen Muziek gehoord en nu opeens met die lp's wel weer". Warmte, een ziel, een stem die vibreert, een sax die je maag en ingewanden doet vibreren...

En ja, alle meisjes die ik heb gezoend nabij die draaiende draaitafel! Nooit last gehad van dat 20-minutensyndroom overigens, maar ik was dan ook een snelzoener! ;)
« Laatst bewerkt op: 2017/11/20, 22:47:45 door Paul Matthijsse »

Offline loti

  • Lid
Re: Geen verbinding Firefox 57
« Reactie #4 Gepost op: 2017/11/20, 22:49:43 »
"Kan geen verbinding maken"  bestond nog niet.