Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: foutmeldingen o.a. parsen, foute selector in Fout Console (Firefox)  (gelezen 1372 keer)

Offline bobsdesk

  • Lid
bij het aanklikken van talloze websites ondervind ik vertragingen. De eerste keer gaat het goed/snel, de tweede keer als ik de betreffende website aanklik loopt het muurvast. Dit gebeurd met name bij www.video.google.com en binnen you tube komt dit praktisch altijd voor. Ik krijg dan de mededeling dat hij bezig is met 'verbinden met...' of zoeken van....' server zoeken...'(bij thunderbird)  Hoogst irritant en het schiet niet op.
Als ik dan vervolgens in firefox kijk, bij Extra en dan Fout Console staan er talloze foutmeldingen als:
a) Fout tijdens het parsen van waarde voor eigenschap cursor (of border top)of (display) (of padding) .Declaratie genegeerd.
b) selector verwacht. regelset genegeerd vanwege foute selector.
c) '!' gevonden waar declaratie verwacht. Naar volgende declaratie gesprongen
d) onbekende eigenschap 'width' of 'margin top' of 'top' of 'margin left'. Declaratie genegeerd.
e) niet herkende at-regel of fout bij parsen at-regel 'and'
f) uncaught exeption: geen toestemming om methode Location.to String op te roepen.
g) missing; after for-loop initializer
Kan iemand mij vertellen wat dit allemaal betekent en wat de oplossing is. Ik denk dat dit de oorzaak van de vele vertagingen zijn.