Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Debian Jessie Testing  (gelezen 457 keer)

Offline loti

  • Lid
Debian Jessie Testing
« Gepost op: 2014/10/07, 18:09:39 »
Op mijn laptop heb ik Debian Jessie Testing geïnstalleerd.  Wordt deze nu na het verwerken van de updates na verloop van tijd vanzelf Stable of moet deze weer opnieuw geïnstalleerd worden?

Re: Debian Jessie Testing
« Reactie #1 Gepost op: 2014/10/07, 20:04:09 »
Zoals femke98 zegt. Bedenk echter wel dat je nauwelijks tot geen beveiligingsupdates krijgt op Testing, dus houd daar rekening mee: http://www.debian.org/releases/testing/index.nl.html

Offline loti

  • Lid
Re: Debian Jessie Testing
« Reactie #2 Gepost op: 2014/10/07, 20:31:05 »
Fijn, bedankt voor jullie reacties.

Re: Debian Jessie Testing
« Reactie #3 Gepost op: 2014/10/08, 13:05:01 »
Bedenk echter wel dat je nauwelijks tot geen beveiligingsupdates krijgt op Testing
In de praktijk klopt dat eigenlijk niet, omdat beveiligingsupdates gewoon via Unstable doorkomen. Voor updates met urgentie 'high' (wat gebruikelijk is bij updates in die categorie) betekent dat een vertraging van hooguit twee dagen. De bash-updates die onlangs zijn uitgekomen zijn bijvoorbeeld in een recordtempo in Testing verschenen.
« Laatst bewerkt op: 2014/10/08, 13:11:37 door grizzler »

Re: Debian Jessie Testing
« Reactie #4 Gepost op: 2014/10/08, 14:20:42 »
Bedenk echter wel dat je nauwelijks tot geen beveiligingsupdates krijgt op Testing
In de praktijk klopt dat eigenlijk niet, omdat beveiligingsupdates gewoon via Unstable doorkomen. Voor updates met urgentie 'high' (wat gebruikelijk is bij updates in die categorie) betekent dat een vertraging van hooguit twee dagen. De bash-updates die onlangs zijn uitgekomen zijn bijvoorbeeld in een recordtempo in Testing verschenen.

Dan mag Debian haar pagina wel eens aanpassen want ik mag er toch vanuit gaan dat officiële informatie van Debian zelf up-to-date/kloppend moet zijn...