Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Libre Office niet in het Ned.  (gelezen 280 keer)

Libre Office niet in het Ned.
« Gepost op: 2014/08/12, 15:07:38 »
Hallo,  ik heb Ubuntu  14.04.1 opnieuw geinstalleerd  op een nieuwe PC,  uiteraard  met behulp van mijn thuis-bijbel de Site van Pjotr.          Behalve dat ik daarna de Banshee muziek-player niet aan de praat kreeg,  dus Totem erop, krijg ik dat Libre-Office niet in het Ned.        Alles aangevinkt onderweg voor de updates tijdens de installatie,  maar deze keer blijft Libre-Office in het Engels , alles er weer af gehaald en er weer op gezet via het SC. en dus ook weer in het Engels.       Heeft er iemand een tip om dit in het Ned. te krijgen, bij de vorige installaties ging dat vanzelf, wat doe ik verkeerd, wie het weet is welkom, momenteel heb ik alles er af gehaald, dus hulp is welkom.       Vr.  gr.  Oldtimer.   ^-^
Op een Puch, komt de tijd Terug.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Libre Office niet in het Ned.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/08/12, 15:18:41 »
Vreemd.... Heb je dit al gedaan:
https://sites.google.com/site/computertip/directdoen#TOC-Stel-alles-goed-in-op-Nederlands
(punt 1.5, linkerkolom)

Met internetverbinding, want de taalpakketten komen via het internet binnen.

Re: Libre Office niet in het Ned.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/08/12, 15:38:00 »
Pjotr,   ik begrijp het ook niet , maar via  Systeem inst.  en Taalondersteuning  ging hij zoeken  en haalde de betreffende taal-pakketten op, alles dus weer in het  Ned.     Heb ik toch een foutje gemaakt  met de installatie en misschien te snel  gebijbeld,  dank voor de reactie.     Vr.  gr.    Oldtimer.   ^-^
« Laatst bewerkt op: 2014/08/12, 15:40:07 door Oldtimer »
Op een Puch, komt de tijd Terug.

Re: Libre Office niet in het Ned.
« Reactie #3 Gepost op: 2014/08/12, 16:14:29 »
femke98,    mijn jaren gaan tellen.      Vr.  gr.    Oldtimer.     ^-^
Op een Puch, komt de tijd Terug.