Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux equivalent voor IrfanView?  (gelezen 5581 keer)

Offline RikRik

  • Lid
Re: Linux equivalent voor IrfanView?
« Reactie #50 Gepost op: 2017/02/13, 17:47:18 »
Rik, waarom schrok je van mijn reactie?? Zo is het niet bedoeld hoor ! In elk geval bedankt voor je reactie... ;-)
Johan, ik geef je een hapklare brok, een  alternatief voor  infranView alternatief. Een kant en klare .deb file en een logo plaatsen kan op deze manier  https://www.youtube.com/watch?v=1cqxkT_JKQY
Dus klikken met de muis op de .deb en de installatie gaat vanzelf
XnView werkt prima in Ubuntu en is zeer vergelijkbaar met IrfranView. Of had je de oplossing die Vanadium je gaf met Gimp al geprobeerd?

Excuses voor m'n ongeduld en inlevingsvermogen;
het is best wel absurd,  ik help zeer regelmatig mensen met een verstandelijke beperking, maar gisteren verloor ik m'n geduld :|


Offline Tom

  • Lid
Re: Linux equivalent voor IrfanView?
« Reactie #51 Gepost op: 2017/02/13, 17:55:04 »
Citaat van: RikRik
Excuses voor m'n ongeduld en inlevingsvermogen;
het is best wel absurd,  ik help zeer regelmatig mensen met een verstandelijke beperking, maar gisteren verloor ik m'n geduld :|

Ja en hé je bent ook maar een mens hoor ,geen reden voor exuses ,voor mij ben je een Bikkel hoor !.

Moderator edit: Quote gerepareerd.
« Laatst bewerkt op: 2017/02/13, 18:17:10 door Ron »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Henkp

  • Lid
Re: Linux equivalent voor IrfanView?
« Reactie #52 Gepost op: 2017/02/13, 18:21:33 »
@RikRik, Hartelijk bedankt voor die link met die .deb file
Ik heb hem tegelijk even opgehaald, en tegelijk geïnstalleerd  :D [size=78%] [/size]

Offline RikRik

  • Lid
Re: Linux equivalent voor IrfanView?
« Reactie #53 Gepost op: 2017/02/15, 14:16:28 »
Op meerdere geselecteerde foto´s wil ik graag automatisch hetzelfde logo afgedrukt hebben. Onder Windows kun je daarvoor IrfanView gebruiken. Is er hier iemand die weet wat daarvan de Linux Ubuntu equivalent is?

Hallo Johan Joost, ben benieuwd of het nu gelukt is. De methode van Vanadium werkt, de methode die ik je gaf met xnview werkt ook heel eenvoudig, ik wil je daar graag bij helpen.