Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloos via Experia Box  (gelezen 2385 keer)

Draadloos via Experia Box
« Gepost op: 2010/01/06, 13:04:03 »
Ubuntu 9.10 staat succesvol op mijn laptop. Draadloos internetten via mijn KPN Experia Box lukt niet. Met een draadje feilloos. Ik weet waar ik moet zijn voor mijn instellingen, heb mijn WAP sleutel bij de hand, maar de button TOEPASSEN blijft inactief. Wie heeft tips?

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Draadloos via Experia Box
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/06, 13:29:59 »
Welkom.
Deze vraag zal door de mod hoogstwaarschijnlijk verplaatst worden naar het juiste subforum.

Meer info over draadloos: http://sites.google.com/site/computertip/geendraadloosinternet

P.S. nog wat algemene tips voor na een verse installatie: http://sites.google.com/site/computertip/directdoen

Offline Dave

  • Lid
Re: Draadloos via Experia Box
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/06, 15:07:03 »
Ubuntu 9.10 staat succesvol op mijn laptop. Draadloos internetten via mijn KPN Experia Box lukt niet. Met een draadje feilloos. Ik weet waar ik moet zijn voor mijn instellingen, heb mijn WAP sleutel bij de hand, maar de button TOEPASSEN blijft inactief. Wie heeft tips?

De experiabox moet de nieuwste software hebben, dit upgraden gebeurt op afstand.

Offline Drummies

  • Lid
Re: Draadloos via Experia Box
« Reactie #3 Gepost op: 2010/01/06, 17:02:09 »
Op welke wijze probeer je draadloos een verbinding op te zetten b.v met behulp van een usb mini adapter of een wifi kaart of pci card

open de terminal toepassingen»»hulpmiddelen»»terminalvenster
en geef lspci en/of lsusb en post de uitkomst tussen code tags op het forum

Citaat van: Dave
De experiabox moet de nieuwste software hebben, dit upgraden gebeurt op afstand.
Daar zou ik me geen zorgen om maken KPN heeft dit in eigen beheer iedere firmware upgrade of welke upgrade dan is een stuk service die door de KPN word uitgevoerd
« Laatst bewerkt op: 2010/01/06, 17:06:32 door Drummies »
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011