Interactief > Andere distributies

Tip: de definitieve versie van Bodhi Linux 6.0.0 is verschenen!

<< < (2/4) > >>

Tom:
Bodhi heeft mij eerlijk gezegd niet bekoord ,zal zelfs eerlijk zijn vind het een onding ,heb hem nu 2 dagen getest ,maar hij (zij) komt niet aan mijn Xubuntu aan ,in tegendeel zelfs .... goed het is mijn persoonlijke mening hoeft voor een ander niet zo te zijn natuurlijk.

partyrabbit:
Ach Tom,  het is prima feedback. Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren voor zekere  disti('s).
Bodhi zal ook niet mijn eerste keuze zijn, maar ik persoonlijk vind het wel een leuke distri voor antieke computers. Voor zijn kleine omvang toch redelijk werkbaar ruim uitgevoerd.

MKe:
Heb het een paar jaar gebruikt in het verleden. Het is een prima systeem met wat eigenaardigheden, zoals vrijwel elke Linux distro  8-) Ben er eigelijk mee gestopt toen ik meer met tiling ging doen en nu is mijn installatie nog lichter dan Bodhi. Maar als je wat grafische glitches en wat eigenaardige design dingetjes in Enlightment op de koop toe wilt nemen werkt het uitstekend. Het is zeker een van de desktop omgevingen die het meeste te tweaken valt, dus je kunt het helemaal naar je eigen hand zetten itt to veel andere desktops. Als dat is wat je zoekt ben jij bij Bodhi aan het juiste adres.

partyrabbit:

--- Citaat van: MKe op 2021/04/15, 16:17:24 ---Het is een prima systeem met wat eigenaardigheden.

--- Einde van citaat ---

Ik ben ze nog niet tegen gekomen (bij 'normaal' gebuik, zonder veel tweaken).
Zijn het bijzondere eigenaardigheden? Kun je misschien een klein voorbeeldje (of meer) geven waar ik dan aan moet denken?
Ter overweging. Omdat ik er aan zit te denken het op een bepaalde pc te gaan inzetten.

Pjotr:
We zijn een stap verder, want de bèta is een RC geworden:
https://sourceforge.net/projects/bodhidev/files/6.0.0-rc/

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie