Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Chromium crased bij afspelen YOUTUBE film Linux mint 17.1  (gelezen 451 keer)

Chromium crased bij afspelen YOUTUBE film Linux mint 17.1
« Gepost op: 2015/01/22, 10:42:58 »
Hoi,

Chrome crashed als ik op ww.toutube.com iets wil laten afspelen, als deze niet crashed, dan krijg ik een sneeuwbeeld met de tekst: An error occured: please try again later.
Als ik Firefox gebruik is er niks aan het handje en speelt dezelfde film wel af!!!

Gebruik linux mint 17.1, geheel up to date.
Hardware acceleration in of uit geschakeld in settings van Chrome maakt niet uit.
Pepperflash wel of niet geïnstalleerd maakt niet uit.
Flash is geïnstalleerd.

Chrome versie die geinstalleerd is: CHROME Version 39.0.2171.65 Built on Ubuntu 14.04, running on LinuxMint 17.1

Wie herkend dit en weet de oplossing.

BTW:

Greetz,
« Laatst bewerkt op: 2015/01/22, 10:48:09 door Krommenek1 »

Opgelost - Re: Chromium crased bij afspelen YOUTUBE film Linux mint 17.1
« Reactie #1 Gepost op: 2015/01/22, 17:09:44 »
Funny,

Heb alles opnieuw geïnstalleerd en het werkte nog niet. Dus Flash en Pepperflash eraf gegooid.

Opnieuw geïnstalleerd en het werkte niet.
Nu komt er een uur geleden in een update iets mee voor Chrome. Dit allemaal geinstalleerd en het werkt weer  :| :|

Dus al met al weet ik niet wat er gebeurd is, maar het werkt.

Dus nu is Flash EN Pepperflash geïnstalleerd. Laat het maar zo denk ik, dit keer zonder te begrijpen helaas !

Re: Chromium crased bij afspelen YOUTUBE film Linux mint 17.1
« Reactie #2 Gepost op: 2015/01/23, 12:58:04 »
Wel vreemd want Flash en Pepper Flash kunnen elkaar niet bijten. Chrome kan alleen overweg met Pepper Flash en niet met gewone Flash want andere architectuur.