Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Migratie naar Ubuntu, interview met Milieudefensie  (gelezen 1036 keer)

Migratie naar Ubuntu, interview met Milieudefensie
« Gepost op: 2009/09/29, 06:43:39 »
Het Ubuntu-NGO team werkt -onder andere- aan een serie interviews met non-profit organisaties over hun ervaringen met Ubuntu. Recentelijk hebben Laura Czajkowksi en ikzelf gesproken met Paul Roeland van Milieudefensie. Milieudefensie is een aantal jaar geleden begonnen met het migreren naar Ubuntu desktops en op dit moment zijn ongeveer 90 van de 110 werkplekken om. Daarnaast gaat de organisatie flink investeren in OpenERP zodat dit pakket geschikt is voor Nederlandse non-profit organisaties.

Laura heeft het interview uitgewerkt (echt top gedaan):
http://www.lczajkowski.com/2009/09/28/milieudefensie-friends-of-the-earth-netherlands-ngo-interview/

De casus van Milieudefensie wordt meegenomen in de T-DOSE presentatie aanstaande zondag.

Re: Migratie naar Ubuntu, interview met Milieudefensie
« Reactie #1 Gepost op: 2009/09/29, 10:34:07 »
Dat is echt een leuk verhaal om te lezen! Ik denk dat Maarten en ik een muntje moeten gaan opgooien wie zondag even van de Ubuntu stand op T-DOSE mag wegglippen om je lezing bij te wonen. :D

Re: Migratie naar Ubuntu, interview met Milieudefensie
« Reactie #2 Gepost op: 2009/09/29, 10:43:24 »
Erg leuk om te lezen, prima interview :)

Offline Dave

  • Lid
Re: Migratie naar Ubuntu, interview met Milieudefensie
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/29, 14:58:20 »
Nou net een tent dat ik zeg die gun ik juist Vista  :evil:  maar allez misschien weer een begin van een nieuwe olievlek in de virtuele oceaan