Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Is het niet beter om Kubuntu of Lubuntu te promoten?  (gelezen 3093 keer)

Offline com. BOY

  • Lid
    • Mijn homepage
Is het niet beter om Kubuntu of Lubuntu te promoten?
« Gepost op: 2013/05/18, 19:08:55 »
Ik denk dat het beter is om mensen Kubuntu of Lubuntu aan te raden dan Ubuntu, omdat de meeste (van Windows komende) mensen zich veel sneller thuis zullen voelen (denk ik) daar dan in Ubuntu. Hoe denken jullie hier over?

Re: Is het niet beter om Kubuntu of Lubuntu te promoten?
« Reactie #1 Gepost op: 2013/05/18, 20:45:18 »
Lubuntu (LXDE eigenlijk) is te spartaans en bovendien heeft het OpenSUSE-team, het team achter een hele grote distro, LXDE als 'niet-levend' verklaard bovenop het feit dat er toch al weinig vlot in de zaak zat dus dat weegt wel zwaar mee voor de toekomst... En Kubuntu, tja, die discussie is terugkerend. Ik denk eerlijk gezegd dat Kubuntu inderdaad beter aansluit maar Ubuntu wordt populairder door o.a. Ubuntu Touch dus het lijkt mij beter om dat voornamelijk te promoten. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Een ieder moet zelf bepalen wat hij/zij wil promoten :)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Is het niet beter om Kubuntu of Lubuntu te promoten?
« Reactie #2 Gepost op: 2013/05/18, 20:50:57 »
Ik heb de poll verwijderd, die voegde in dezen niets toe. Sowieso is deze discussie al meerdere malen gevoerd, Vistaus heeft dat al uitgelegd. Ik laat hem wel open, maar wees gewaarschuwd, in oeverloze discussies hebben we geen trek.