Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nickchange gotiniens -> Gotiniens  (gelezen 5482 keer)

Offline Gotiniens

  • Lid
Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Gepost op: 2010/11/03, 21:54:09 »
Ik zou graag mijn nick veranderd hebben van: gotiniens naar: Gotiniens

met hoofdletter staat het gewoon een stuk beter.


Offline Gotiniens

  • Lid
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/03, 22:30:45 »
Dankjewel!

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/06, 15:39:49 »
Ik zou ook graag mijn nick willen veranderen zodat het een beetje hetzelfde is als op Launchpad, wiki en IRC. 

Kan mijn nick veranderd worden naar Rachid?

ps. Ik heb het maar in dit topic gedaan, zodat er niet zoveel losse topics ontstaan.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #4 Gepost op: 2010/12/06, 15:43:15 »
Lijkt mij geen probleem.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #5 Gepost op: 2010/12/06, 15:59:52 »
Dank u!
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Gotiniens

  • Lid
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #6 Gepost op: 2010/12/06, 16:13:15 »
Waar is de W? of heb je die nu al laten vallen?

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #7 Gepost op: 2010/12/06, 16:31:02 »
Die is er alleen op IRC, Rachid was al bezet op freenode :P.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #8 Gepost op: 2010/12/06, 20:53:28 »
Pfoe, dat wordt ff wennen zeg :o

DarkEra

  • Gast
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #9 Gepost op: 2010/12/06, 21:13:02 »
Iedereen is natuurlijk vrij om een nickname verandering te doen maar zelf wordt ik er moedeloos van. Posts kloppen ineens niet meer in een reactie naar die persoon en nemen het beeld/karakter weg wat men heeft van deze persoon. Zowel voor newbies als mensen die langer zijn weggeweest kan het verwarring teweeg brengen en niet iedereen gaat dit soort topics over naamsveranderingen opzoeken. :)

Op een klein forum is dat nog te doen maar hier met zo'n grote community.... ik weet zonet nog niet. Het blijkt de laatste tijd een trend te worden.
Bij de eerst volgende nickchange laat ik de mijne ook aanpassen.  XD :D
« Laatst bewerkt op: 2010/12/06, 21:14:44 door DarkEra »

Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #10 Gepost op: 2010/12/06, 21:16:51 »
@DarkEra: Dit is wel de eerste ingrijpende van de laatste tijd. De meesten waren gewoon een enkele letter weghalen ofzo. modelengeneer was even ingrijpend als deze, maar Rachid is wel vaker aan het posten dan modelengeneer, dus dat valt weer niet op.

Pieter2

  • Gast
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #11 Gepost op: 2010/12/06, 23:05:52 »
Als we dan toch bezig zijn, zou ik graag mijn originele naam Pieter2 weer terug krijgen.
Voor de juiste beeldvorming : bij aanmelden was deze naam vrij en heb ik daarvoor gekozen. De mensen die nu hun naam laten veranderen hebben destijds gekozen voor hun oude naam, lijkt mij dus logisch dat ik mijn eigen naam weer terug krijg.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #12 Gepost op: 2010/12/06, 23:09:24 »
Ach, ik herken jou wel aan je moustache Pieter :P

Verder is het in mijn geval misschien even onduidelijk op het forum. Daarom heb ik dit ook nog gemeld in mijn handtekening. Echter op de andere kanalen die ik noemde hanteerde ik deze naam al. Nu is het overal ongeveer hetzelfde en binnen Ubuntu NL hopelijk een stuk duidelijker.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Pieter2

  • Gast
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #13 Gepost op: 2010/12/06, 23:17:32 »
Het gaat mij erom dat mensen nu zomaar een andere naam kiezen. Ik heb er niet voor gekozen om Pieter3 te heten.

Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #14 Gepost op: 2010/12/06, 23:56:34 »
Het gaat mij erom dat mensen nu zomaar een andere naam kiezen. Ik heb er niet voor gekozen om Pieter3 te heten.

Daarom leest Nunslaughter dit hopelijk zodat je weer je oude naam terugkrijgt ;)

Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #15 Gepost op: 2010/12/07, 11:00:25 »
Ik heb er niet voor gekozen om Pieter3 te heten.

Heeft met dit te maken: http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-nl-updates/msg667647/#msg667647
Maar uw naam is in ieder geval terug gezet zoals hij was.

Even voor de duidelijkheid voordat hier een echte stormloop komt: Nicks worden gewijzigd als het van of naar uw echte naam is (hoodletters/cijfers daargelaten).

Pieter2

  • Gast
Re: Nickchange gotiniens -> Gotiniens
« Reactie #16 Gepost op: 2010/12/07, 18:02:57 »
Thx