Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: logitech usb headset .  (gelezen 746 keer)

Offline kamelot

  • Lid
logitech usb headset .
« Gepost op: 2008/01/09, 21:36:21 »
Mensen ik heb even een vraag ik heb vandaag mijn nieuw logitech usb/analoog headset binnen gekregen .
Ik wil graag deze headset gebruiken om te gamen en af en toe muziek te luisteren .
Alleen nu had ik mijn geluid in world of warcraft wel aan de praat maar  mijn microfoon die ik er aan het zitten niet ik krijg mij zelf te horen .
Zoizo krijg ik ook alleen via mijn boxen amarok te horen maar das een probleem voor later .
Als ik op mijn volumeregeling klik dan kan ik kiezen voor het usb headset maar dan doet de microfoon nog steeds niets .
het gaat om de Logitech Premium Notebook Headset

Uitkomst lsusb :

 046d:0a01 Logitech, Inc


Mvd

Kamelot
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost

Offline maxpower

  • Lid
logitech usb headset .
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/09, 23:36:55 »
Rraar. die heb ik dus ook.. :S had er ook wat probleempjes mee.. de 1ne keer ging alles goed de andere keer had ik de problemen die je noemde ne weer een andere keer werkte hij helemala niet.. uitiendelijk had ik toen een manier om het altijd goed te krijgen :( helaas weet ik zo niet meer hoe..

Offline kamelot

  • Lid
logitech usb headset .
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/10, 16:46:03 »
Citaat van: maxpower
Rraar. die heb ik dus ook.. :S had er ook wat probleempjes mee.. de 1ne keer ging alles goed de andere keer had ik de problemen die je noemde ne weer een andere keer werkte hij helemala niet.. uitiendelijk had ik toen een manier om het altijd goed te krijgen :( helaas weet ik zo niet meer hoe..
Zou je wel voor mij kunnen kijken wat jouw instelling zijn en hier kunnen plaatsen .
Als je er nog opkomt hoor ik het graag

Mvg

kamelot
Humankind cannot gain anything without first giving something in return.
To obtain, something of equal value must be lost