Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mappen Evolution verdwenen  (gelezen 560 keer)

Mappen Evolution verdwenen
« Gepost op: 2011/05/26, 18:31:06 »
wanneer ik Evolution opstart zie ik niet meer mijn mappen.
Het enige mapje wat er staat is "zoekmappen¨ en daaronder een mapje "Niet passend"

Wat te doen

Alvast bedankt

Offline Roc.am

  • Lid
Re: Mappen Evolution verdwenen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/26, 18:51:09 »
Als het goed is staat dit in zoekmappen.
Hierboven staat "op deze computer".
Als je op het driehoekje klikt wat daarvoor staat, klapt als het goed is, een lijstje open met je mail.

- Roc

Re: Mappen Evolution verdwenen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/26, 20:15:16 »
Als het goed is staat dit in zoekmappen.
Hierboven staat "op deze computer".
Als je op het driehoekje klikt wat daarvoor staat, klapt als het goed is, een lijstje open met je mail.

- Roc

Ik weet niet of ik je helemaal begrijp
Maar ik zie dus alleen het mapje "Zoekmappen" In deze map staat het mapje "Niet passend".
Als ik klik op het driekhoekje dan sluit de map "Zoekmappen".

Hoe te handelen?

Re: Mappen Evolution verdwenen
« Reactie #3 Gepost op: 2011/05/26, 20:44:10 »
Als het goed is staat dit in zoekmappen.
Hierboven staat "op deze computer".
Als je op het driehoekje klikt wat daarvoor staat, klapt als het goed is, een lijstje open met je mail.

- Roc

Deze computer komt dus niet te voorschijn
Ik zie dus alleen het mapje "Zoekmappen" In deze map staat het mapje "Niet passend".
Als ik klik op het driekhoekje dan sluit de map "Zoekmappen".

Hoe te handelen?

Als ik Evolution start in de terminal dan krijg ik deze melding:
(evolution:1869): GLib-GObject-CRITICAL **: Object class EMFolderTree doesn't implement property 'paste-target-list' from interface 'ESelectable'

(evolution:1869): GLib-GObject-CRITICAL **: Object class EMFolderTree doesn't implement property 'copy-target-list' from interface 'ESelectable'

(evolution:1869): evolution-mail-CRITICAL **: mail_store_add: assertion `store != NULL' failed

(evolution:1869): evolution-mail-CRITICAL **: e_mail_local_get_store: assertion `CAMEL_IS_STORE (local_store)' failed

(evolution:1869): camel-CRITICAL **: camel_store_folder_uri_equal: assertion `uri0 && uri1' failed

(evolution:1869): camel-CRITICAL **: camel_store_folder_uri_equal: assertion `uri0 && uri1' failed

(evolution:1869): camel-CRITICAL **: camel_store_folder_uri_equal: assertion `uri0 && uri1' failed
^C

« Laatst bewerkt op: 2011/05/26, 21:33:52 door terraplana »

Re: Mappen Evolution verdwenen
« Reactie #4 Gepost op: 2011/05/26, 22:08:06 »
Ik heb maar hersteld via backup terugzetten. Het hoort niet maar kon niet anders