Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Intel 82945G/Gz Graphics controler met een Philips 170C lcd monitor  (gelezen 1456 keer)

Mijn vrouw heeft nog altijd Windows xp op haar computer en zij is nu zover dat ik wubi met 7.04 mocht installeren. Werkt geweldig, behalve het beeld op haar monitor. Dat staat te ver naar links. (links ontbreekt wat en rechts een zwarte balk.) De computer heeft een Intel 82945G/Gz Graphics controler aangesloten op een Philips 170C lcd monitor.
Volgens: "system>beheer>beperkt ondersteunde stuurprogramma's"heeft de computer geen behoefte aan restricted drivers.
Wat kan ik doen om mijn vrouw te overtuigen? Als de oplossing moeilijk is, kan iemend mij stap voor stap uitleggen wat te doen?
Alvast bedankt!
Ik ben geen computer held. Ik weet begrijp niets van programmeren, maar sedert februari 2007 gebruik ik UBUNTU! =D

Intel 82945G/Gz Graphics controler met een Philips 170C lcd monitor
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/12, 20:22:11 »
Dat ligt aan de instellig van de monitor zelf. De monitor hoort knoppen te hebben waarmee dit anders is in te stellen ;)
Op de chat te vinden als debiantux

Intel 82945G/Gz Graphics controler met een Philips 170C lcd monitor
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/12, 23:06:05 »
Dank je wel. Dat hielp!
Alleen, als mijn vrouw nog eens terug wil naar Windows, zal zal de monitor voor Windows wel fout staan. Maar ja, waarom zou ze?...
Ik ben geen computer held. Ik weet begrijp niets van programmeren, maar sedert februari 2007 gebruik ik UBUNTU! =D

Intel 82945G/Gz Graphics controler met een Philips 170C lcd monitor
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/12, 23:53:03 »
Ikzelf zit nog op een dual-boot, maar heb windos al een tijdje niet meer gezien :P
Op de chat te vinden als debiantux