Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evolution Mailbox  (gelezen 922 keer)

Evolution Mailbox
« Gepost op: 2008/05/25, 00:21:47 »
Onder Toepassingen/Kantoor blijk ik twee Evolution mailboxen te hebben. De eerste heet gewoon Evolution, de tweede Evolution e-mail en agenda. Ongeacht op welke ik druk, steeds verschijnt dezelfde mailbox. Is er iets dubbel geïnstalleerd, of hoort dit zo?

Offline Bobbie

  • Lid
Evolution Mailbox
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/25, 00:58:53 »
Dit is bij mij ook het geval, kan het wel begrijpen, voor kantoor, afspraken en agenda.
En op internet de E-Mail

Evolution Mailbox
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/25, 03:37:10 »
De vraag was: is hetzelfde programma niet tweemaal geïnstalleerd? Zo ja, dan moet er eentje uit, lijkt mij. Niet dan?

Speedboy

  • Gast
Evolution Mailbox
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/25, 03:41:54 »
Het is gewoon hetzelfde programma dat 2 keer in de lijst staat, evolution is maar 1 keer geinstalleerd hoor.

Offline vanadium

  • Lid
Evolution Mailbox
« Reactie #4 Gepost op: 2008/05/25, 14:05:42 »
Bij mij staat Evolution er maar één keer ("Evolution Mail and Calender"). Misschien heb jij een upgrade gedaan, waardoor naast een nieuwe menuitem de oude is blijven staan? Je mag er gerust één weghalen.

Evolution Mailbox
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/25, 22:49:50 »
Nou heb ik het helemaal voor elkaar. Om elke kans op een dubbele installatie van Evolution weg te nemen heb ik het programma via Synaptics verwijderd. Daarna via Terminal autoremove uitgevoerd en de computer herstart. Daarna bleken de boven- en onderbalk weg en kan ik dus nergens meer inkomen. Wel kan ik nog Firefox via een knop op mijn computer starten, anders had ik zelfs deze reactie niet kunnen geven.  Wie helpt mij die balken weer terug te krijgen?

Offline Tom

  • Lid
Evolution Mailbox
« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/26, 08:37:56 »
Boven in beeld rechts klik en nieuwe paneel toevoegen.
Onder het zelfde.
Dan in paneel rechts klik en toevoegen, tot alles er weer op staat wat U had.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Evolution Mailbox
« Reactie #7 Gepost op: 2008/05/26, 12:18:17 »
Bedankt allemaal.