Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: virtualbox install guest additions werkt niet  (gelezen 2410 keer)

Offline skunkm

  • Lid
virtualbox install guest additions werkt niet
« Gepost op: 2008/10/11, 17:39:47 »
ik heb nou windows xp in virtual box geinstalleerd maar als ik volledig scherm doe dan staat het venstertje net zo groot gecentreerd op het scherm en de rest is zwart maar daarvoor moet ik de guest additions installeren als het goed is maar als ik daar op klik gebeurt er niks

Offline siegi

  • Lid
virtualbox install guest additions werkt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/11, 17:45:44 »
Als op Devices > install guest additions klikt dan krijgt xp normaal een virtuele cd te zien.
Als het goed is herkent xp deze automatisch en start de installatie wizard.
Anders kan je best gewoon eens in deze computer zien of je de cd toevallig ziet.
Vervolgens zorg je ervoor dat auto resize guest aanstaat bij Machine.

Offline skunkm

  • Lid
virtualbox install guest additions werkt niet
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/11, 18:10:46 »
Citaat van: siegi
Als op Devices > install guest additions klikt dan krijgt xp normaal een virtuele cd te zien.
Als het goed is herkent xp deze automatisch en start de installatie wizard.
Anders kan je best gewoon eens in deze computer zien of je de cd toevallig ziet.
Vervolgens zorg je ervoor dat auto resize guest aanstaat bij Machine.
doet ie niet en bij deze computer ook niks nee

virtualbox install guest additions werkt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/11, 19:14:27 »
x

edit: Ik heb het even getest maar ik moest het even paar keer Hostkey+F (fullscreen combinatie) doen om de fullscreen te krijgen. Voordat had ik ook last van de zwarte kanten misschien dat het bij jou dan ook lukt??

Offline skunkm

  • Lid
virtualbox install guest additions werkt niet
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/12, 14:22:46 »
Citaat van: shinger
x

edit: Ik heb het even getest maar ik moest het even paar keer Hostkey+F (fullscreen combinatie) doen om de fullscreen te krijgen. Voordat had ik ook last van de zwarte kanten misschien dat het bij jou dan ook lukt??
als je mount cd/dvd rom doet en dan image daar stand die additional guest image dus nu werkt het maar hoe zorg ik ervoor dat hij altijd op volledig scherm opstart op bvureablad 2