Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: thunderbird tekstopmaak alinea  (gelezen 2788 keer)

Re: thunderbird tekstopmaak alinea
« Reactie #25 Gepost op: 2020/10/22, 21:54:00 »
Ik ben er de hele middag en avond mee aan het stoeien geweest, maar het lukt nog steeds niet.
Ik heb exact gedaan wat je adviseerde, en als ik dat deed, kreeg ik een werkende TB maar met een geheel lege mailbox. Er stond alleen een leeg submapje 'spam' in. Er kwam op dat moment wel een mailtje binnen, dus op zich werkt het om mail op te halen van de pop-server.
Met mijn adresboek was wat vreemds aan de hand: daar stonden drie - correcte - kaarten in, maar de honderden andere kaarten niet.

Ik heb toen het directory .Thunderbird weer terug hernoemd naar .Thunderbird_nieuw, en .Thunderbird_oud naar .Thunderbird, en toen was alles inderdaad weer het oude. Behalve dan dat die ene mail die in de tussentijd binnengekomen was, keurig ingevoegd bleek in mijn oude mails! Dat had ik niet verwacht.

Ik heb toen ook nog wat geƫxperimenteerd met het kopiƫren van nog meer directories van de oude naar de nieuwe versie, maar zelfs toen ik alles overgezet had (maar dus wel naar de nieuw naamgegeven mappen met xxxxxxxx.default-release), had ik nog steeds geen resultaat, en bleef de maillijst leeg.

Ik heb geen idee waar de schoen nu nog kan wringen; is er nog inspiratie?