Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Een verbeterde wereldkaart  (gelezen 7331 keer)

Re: Een verbeterde wereldkaart
« Reactie #25 Gepost op: 2011/05/19, 09:26:32 »
Vistaus je hebt een naam opgebouwd met Kubuntu en nu moet je weer helemaal overnieuw beginnen.
Duurt wel een tijdje voor je van je Kubuntu naam af bent. Probeer eens een andere naam en pas onder je tekst aan.
Vistaus United  ;)

Je hoeft nu niet meer te watertrappelen nu je uit de KDE zee bent. =D



Wil niet zeggen dat ik KDE in de steek laat. Maar daar ging het me ook niet om bij Theo's post. Ik word niet graag met een Stalinist vergeleken. Kan mij het schelen of hij het als grapje bedoelde of niet, ik vond het niet leuk.

Sorry Vistaus, dit was niet de bedoeling.
Ubuntu werd op de kaart, (die iedereen als een grap ziet) weggezet als een communistisch rijk.
Ik bedoelde met Stalinisme een stroming binnen het communisme, net zoals Kubuntu of Xubuntu 'stromingen' zijn binnen Ubuntu. Daarmee houdt voor mij de vergelijking op.  Zo bedoelde ik het, en het was absoluut niet de bedoeling om je serieus een politieke stempel te geven.   
Ik geloof ook niet dat velen zich aangesproken voelen door het feit dat ze nu volgens de kaart 'communist' zijn, terwijl iedereen weet dat het niet de meest glorieuze benaming is. Mocht jij het anders opgevat hebben biedt ik bij deze mijn oprechte excuses aan.

Om een klein beetje in de politieke sfeer te blijven, door de 'Kubuntu-propaganda' die jij een paar jaar verspreidt heb je nu eenmaal de naam ;) Ik had wel gelezen dat je inmiddels ook met Unity en E17 werkt, maar niet dat je een aantal weken niet meer met KDE werkt. Tenslotte kan ik ook niet weten met wat voor systemen je allemaal werkt.
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Een verbeterde wereldkaart
« Reactie #26 Gepost op: 2011/05/19, 14:55:28 »
Als Xubuntunees roep ik een vrij en onafhankelijk Xubuntu uit. XD

Het communisme is per definitie niet een negatief iets.
Zie Karl Marx zijn uitleg van het communisme.
Kijk niet naar de regiems zoals een Noord Korea. 
Het is als het juist word uitgevoerd, juist een samenleving waarin iedereen in mee kan komen en dan maakt het niet uit welk beroep je doet.


Leuke kaart maar wanneer komt streetview?
Nog wat steden er in plaatsen zou wel leuk zijn.
Eigenlijk een nieuwe digitale wereld maken.

Re: Een verbeterde wereldkaart
« Reactie #27 Gepost op: 2011/05/19, 18:29:33 »
Even knippen.


Het communisme is per definitie niet een negatief iets.
Zie Karl Marx zijn uitleg van het communisme.
Kijk niet naar de regiems zoals een Noord Korea. 
Het is als het juist word uitgevoerd, juist een samenleving waarin iedereen in mee kan komen en dan maakt het niet uit welk beroep je doet.

Met de 'niet meest glorieuze benaming' doelde ik ook op dat de link vaak gelegd wordt met het bewind dat gevoerd wordt door de regimes. Tussen ideeën en uitvoering kan een wereld van verschil zitten.

* Vraagt zich wel af wat voor wetten in de diverse landen gehanteerd worden *
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Re: Een verbeterde wereldkaart
« Reactie #28 Gepost op: 2011/05/19, 19:51:23 »
Het is gewoon een leuke kaart. Verder zou ik er niet teveel politiek bijhalen...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Een verbeterde wereldkaart
« Reactie #29 Gepost op: 2011/05/19, 20:02:52 »
We zouden hem in Blender kunnen maken en zo een hele wereld maken.
Kunnen we met Linux Linux de weg vinden XD