Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: update naar 12.4 LTD  (gelezen 566 keer)

Offline Ron Beket

  • Lid
update naar 12.4 LTD
« Gepost op: 2012/07/15, 22:38:54 »
Omdat ik binnen Ubuntu 11.10 geen volledig scherm meer krijg bij uitzending gemist, (ik werk met dual-monitors, en dat werkte goed onder 11.04) dacht ik te kunnen vertrouwen op de update naar 12.4 LTD. Mijn vertrouwen is behoorlijk weg. Het heeft mij een week ellende gekost en ik heb uiteindelijk nu weer 11.10 draaien, echter nog steeds met een half beeld 'volledig scherm'.

Ook op mijn Dell laptop ging de update verkeerd. Een mooi paars scherm, en daar blijft het bij. Ook teruggezet naar 11.10

Ik was van plan iedereen Ubuntu aan te raden, maar daar ben ik inmiddels behoorlijk van teruggekomen. Blijf bij 11.04 of 11.10 raad ik iedereen wel aan.

Over een jaar probeer ik 12.4 LTD nog eens. Jammer hoor. Mijn frustratie mag duidelijk zijn.  Toch blijft Ubuntu mijn voorkeur.
Ik bedoel dit als mededeling en heb even geen behoefte aan oplossingen over hoe ik 12.4 LTD kan installeren.

Dat halve hele scherm probleem zal wel een ander topic worden, volgende week ofzo.


Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: update naar 12.4 LTD
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/15, 22:44:45 »
Ik bedoel dit als mededeling en heb even geen behoefte aan oplossingen over hoe ik 12.4 LTD kan installeren.
We zijn hier geen vuilnisbak voor je frustraties inzake Ubuntu. Geef dan je auto maar een schop, of zo...

Wil je oplossingen voor je problemen? OK, stel hier je vragen, dan zullen we je helpen. Zo niet: we hebben geen behoefte aan stoomafblazers. Daar zijn boksballen voor te koop.

Overigens, ook al heb je er blijkbaar geen behoefte aan: je problemen met 12.04 LTS (en niet LTD) zijn vermoedelijk oplosbaar.
« Laatst bewerkt op: 2012/07/15, 22:59:35 door Pjotr »

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: update naar 12.4 LTD
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/16, 02:25:57 »
Het is inderdaad vervelend als een upgrade niet helemaal lukt. Het zal vast ook wel wat opluchten om even stoom af te blazen. Dat is alleen niet helemaal de bedoeling van dit ondersteuningsforum :)


Kortom: dit topic gaat dich, en je mag voor concrete vragen of problemen een nieuw topic openen.