Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox aanpassen.  (gelezen 1335 keer)

Twister62

  • Gast
Firefox aanpassen.
« Gepost op: 2008/12/24, 12:53:07 »
Ik zit met een klein ongemak.
Ben een laptop aan het tweaken voor bij ons op de brandweer kazerne nu heb ik P2000 er op gezet maar ik kan er geen geluidssignaal op laten horen want Firefox ondersteund dit niet .
http://members.home.nl/nicoheerlen/handleiding_p2000_monitor.html#ggl

Ik ben er voor zo 95% in geslaagd om binnen het gehele korps alle computers op Ubuntu te laten draaien dit word zeer goed ontvangen en heb vandaag ook voor de rest van de brandweer regio een presentatie georganiseerd wat het belang laat zien van het werken met open- soure software .
Ook is gebleken dat de gemeente zeer te spreken is over de vrije keuze in software en hebben als eerste de brandweer fiat gegeven om schaduw te draaien met Ubuntu dit is vind ik een mijlpaal de proef draait 24 mnd.

Maar goed weet iemand of er al een oplossing is voor mijn probleem en of er evt een extentie is binnen FF die programma,s waar functies in zitten die alleen met Explore werken ook in FF aan de praat zijn te krijgen. :D 

Re: Firefox aanpassen.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/24, 19:41:09 »
Ik weet er eerlijk gezegd geen antwoord op, maar sjappoo voor je prestatie bij de brandweer!


mvrgr, Frank
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10

Re: Firefox aanpassen.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/24, 20:06:03 »
Opera installeren en dan in de opties de User Agent op Internet Explorer zetten. Dan doet Opera zich voor als Internet Explorer.

En verder ben ik het eens met Frank :)

Re: Firefox aanpassen.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/24, 20:10:02 »
Die useragent kun je toch ook aanpassen in FF ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Firefox aanpassen.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/12/24, 20:13:18 »
Die useragent kun je toch ook aanpassen in FF ?

Ja, maar daar heb je er een add-on voor nodig. En bovendien werkt de User Agent switcher van Opera veel beter.