Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vreemd gedrag muis scroll  (gelezen 950 keer)

Vreemd gedrag muis scroll
« Gepost op: 2011/12/06, 18:14:40 »
Ik heb een Logitech MX3200 keybord+muis (draadloos).
Omdat ik een nieuwe receiver had (oude kapot) heb ik op XP stom genoeg Logitech setpoint software zitten installeren (nu weer verwijderd).

Nu merk ik dat bij booten de muis bijv. in het menu van grub vanzelf blijft scrollen langs all opties.
Of bijv. bij het openen van een internetpagina dan scrollt ie automatisch en niet te stoppen naar het einde.

Opstarten met het draadloze toetsenbord eraan gaat ook niet omdat door die wacky muis er in het grub menu helemaal naar beneden wordt gescrollt (en daar staat toevallig XP).

Wat kan dit zijn??? Ik heb de setpoint software onder XP allang verwijderd (met Revo uninstaller).

UPDATE: iK ZIE OPEENS DAT DE PIJL DOWN TOETS OP HET NUMERIC PAD VASTZIT !

Als ik nu reboot, gaat alles goed maar de pijltjes in het grub menu werken niet? niet die in het numpad en ook niet de gewone?

UPDATE 2: In de BIOS staat USB keyboard support uit ?! (allows USB keyboard to be used in MS-DOS)
Snap niet hoe dat uit komt te staan, maar nu het aan staat werkt het toetsenbord in het grub menu weer.


« Laatst bewerkt op: 2011/12/06, 19:03:55 door Al Bunty »
Intel P35, Q9450, 8 GB RAM, GTX760, Dell 25" IPS, dual boot Ubuntu 16.04/Windows 10 === Intel G41, Q8400, 8 GB RAM, Ubuntu 16.04 === HP Pavillion DM1 4000sd, 11.6", Ubuntu 16.04 === Asus Vivobook R510CA, 15.6" touchscreen, Windows 10