Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Open (google docs) presentatie over Ubuntu  (gelezen 3208 keer)

Offline lemio

  • Lid
    • Lemio
Open (google docs) presentatie over Ubuntu
« Gepost op: 2010/12/10, 21:46:46 »
Beste mensen,

Misschien is het handig als we samen een presentatie over ubuntu maken die kan worden gebruikt door leraren, op presentaties en conferenties. Google docs is hiervoor een ideaal hulpmiddel. Daarom heb ik een beginnetje gemaakt,

https://docs.google.com/present/edit?id=0AXSi7gqBT9f6ZGQ0NDN6YjVfMWZ3NXY0ejM2&hl=nl

Iedereen mag deze vrij gebruiken kopiƫren en bewerken zonder naamsvermelding. Ik zoek eigenlijk nog een artwork voor de achtergrond (liever wat rustiger dan de huidige achtergrond.) Ik heb de permissies zo ingesteld dat iedereen aanpassingen mag doen, ik als eigenaar kan altijd alles weer terug draaien via Revisiegeschidenis. Je hoeft geen google account te hebben om aanpassingen te doen.

Met vriendelijke groet,
lemio

« Laatst bewerkt op: 2010/12/10, 21:49:06 door lemio »

Offline siegi

  • Lid
Re: Open (google docs) presentatie over Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/10, 22:10:37 »
https://wiki.ubuntu.com/BelgianTeam/ComputerFairs?action=AttachFile&do=view&target=Ubuntu_short_presentation-NL-10.04LTS%2B10.10.odp

Dit is de presentatie zoals deze door ubuntu-be op beurzen wordt gebruikt.

Over jouw presentatie, misschien kan je bij andere besturingsystemen android vermelden. ;) Lijkt me toch al redelijk populair te worden.

Offline landfiets

  • Lid
    • Toets en Stem
Re: Open (google docs) presentatie over Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/12, 16:45:36 »
Super idee !! Zoiets zoek ik ook.
Inderdaad komen de letters niet goed uit op de drukke achtergrond.
Je kan dit voorkomen door eerst nog een frame te plaatsen en daar de letters in te zetten van je content.
Dat frame geef je een transparante lichte kleur zodat de background op die plek precies vervaagt.
Je ziet en leest de letters dan wel goed.
--------------
Intel-NUC 8i5BEH, 256Gb M.2 SSD , 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
Intel-NUC 10i7FNH, 500GB M.2 SSD, 16Gb ram - Manjaro Gnome 21
--------------

Offline jules--p

  • Lid
Re: Open (google docs) presentatie over Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/16, 17:16:38 »
Of gewoon een andere achtergrond met het nieuwe ubuntu logo. Dit is idd heel erg druk ;).
Maar het is geweldig!