Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iphone 4S...  (gelezen 6617 keer)

Re: Iphone 4S...
« Reactie #50 Gepost op: 2011/10/10, 23:05:35 »
@emiel1976, dat is juist het verschil jij zegt dat jij het te duur vind dat is jouw mening en dat komt normaal over, maar als je zegt hoe gestoord of wat voor afwijking je hebt als je een Apple product koopt dan komt het gelijk beledigend over.

We zijn er over eens dat het een keuze is net als ik sommigen niet kan begrijpen met een pc met Windows die constant klagen over de virussen enz. en overstappen naar Linux b.v. nee dat niet onbekend onbemind.

Maar ben geen anti Windows, anti Android enz. het zal me een worst zijn wat voor os men gebruikt zal iedereen mocht het nodig zijn helpen.


Hoe kan ik een Queen fan gestoord noemen, dat kan gewoon niet. :D

Hoor trouwens niet veel klachten meer over Windows nu er veel over zijn naar Win 7 met virusscanner en dergelijke.
Valt zelfs reuze mee en zelfs zo erg dat ik alleen nog maar problemen krijg die ze zelf veroorzaken en dan gaat het meestal om XP die traag is geworden.


@lord4163, Zekers is het design zeer mooi van Apple. Het ziet er altijd goed uit en aan het design is altijd veel tijd gestoken. Niet iets wat voor mij moet want ik werk alles toch weg, maar het is wel zo dat je een Mac makkelijk in de woonkamer kunt zetten en de telefoon ziet er strak uit.

Productie kosten zijn lager maar wel meer dan 100 Euro. Het dure is de elektronica die er in zit maar een prijs rond de 2 a 300 Euro zou redelijker zijn.
Hardware is voor een groot deel gelijk aan dat van Samsung.
Maar Apple komt hier mee weg omdat ze een soort fanbase hebben. Het is een product met een image en dat zie je in alles terug van hoe de producten er uit zien tot wanneer ze op de markt komen met iets en dat ze zo min mogelijk verschillende modellen maken.


Wat ik nu weer hoorde was echt te dom voor woorden. De naam 4s zou staan voor "Four Steve".
Zucht. :(
Ik wordt sowieso al misselijk als ik aan Apple denk. Je betaald 2x de marktwaarde voor hardware, alleen omdat er een afgevreten appel op staat.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Iphone 4S...
« Reactie #51 Gepost op: 2011/10/10, 23:21:44 »
Citaat
Moet ik serieus antwoorden op het bovenstaande citaat..? Met "gestoord" bedoel ik heus niets bijzonders. Why So Serious?

Er is een 'grijs gebied' tussen de intentie waarmee iets geschreven (ok, getypt) wordt, en de pet van de ontvanger die het leest. Blijkbaar bedoel je het niet tè serieus, maar dat is blijkbaar niet overal geland. Allright, is dat ook weer duidelijk.

Citaat
Ik wordt sowieso al misselijk als ik aan Apple denk. Je betaald 2x de marktwaarde voor hardware, alleen omdat er een afgevreten appel op staat.
Ach ja, je bent toch niet verplicht om het te kopen? Ieder zijn of haar meug. Trouwens, als je goed kijkt is het steeltje in het logo precies het ontbrekende stukje van de appel, dus dat is met gevoel voor design. Of men daar warm voor loopt, is een tweede  ;)

OT: ik hou niet van touchscreens.
« Laatst bewerkt op: 2011/10/10, 23:26:37 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Iphone 4S...
« Reactie #52 Gepost op: 2011/10/10, 23:46:10 »
Productiekosten van een iPhone zijn 200 nog wat euro. De duurste in productie is de HP Touchpad met 300 zoveel euro (en ja, de voorraad is terug aangevuld, dus productie loopt nog steeds vooralsnog).