Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice  (gelezen 470 keer)

Offline yogiman

  • Lid
ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice
« Gepost op: 2019/09/04, 10:40:22 »
Ik weet niet of dit de plek is om te zeuren over libreoffice. Ik heb opeens dat op de ene pagina de afbeelding wel te zien is, maar schuif ik 'm door naar de volgende, dan houd ik alleen nog de selektie punten over. alleen als ik sleep zie ik dan vaag de afbeelding.

Offline yogiman

  • Lid
Re: ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice
« Reactie #1 Gepost op: 2019/09/04, 12:38:53 »
Ik ben hier dus uren mee bezig geweest, en op het internet wordt er nergens antwoord op gegeven.  Om de een of andere onverklaarbare reden werkt het weer wel na een Page Break.

Offline vanadium

  • Lid
Re: ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice
« Reactie #2 Gepost op: 2019/09/04, 14:01:05 »
Wellicht een probleemje met de weergave. Heeft verder geen infloed als je het document print of er een PDF van maakt. Standaard maakt LO gebruik van hardwareacceleratie: mogelijk ligt dit aan de oorzaak van het probleempje: kan je testen door dit eens uit te zetten (Extra - Opties: Libreoffice, Beeld).

Re: ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice
« Reactie #3 Gepost op: 2019/09/04, 15:00:29 »
Een afbeelding? Of met alle afbeeldingen?
Heel soms tref je een (externe) afbeelding die tegen gebruik door derden 'beveiligd' is met wat trucjes.

En hoe voeg je ze in?
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline yogiman

  • Lid
Re: ingevoegde afbeelding is onzichtbaar in libreoffice
« Reactie #4 Gepost op: 2019/09/04, 22:39:00 »
Nee, het lukte niet met de screenshots. En of het toeval is, dat weet ik niet, maar ik heb gedaan wat Vanadium zei, en kon zonder probleem de page break weer verwijderen. Geweldig, dit moet libreoffice met hele grote letters op z'n website zetten, want het zal menigeen tot razernij hebben gedreven.