Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linuxfx 10  (gelezen 10720 keer)

Re: Linuxfx 10
« Reactie #100 Gepost op: 2020/08/06, 22:34:50 »
Ik raak een beetje de draad kwijt met het antwoord gelijk in de quote te zetten. Dat leest voor geen meter.
#94
Qouten word soms ook teveel.
lees dan #92 en #93
c'est dur la vie d'artiste

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Linuxfx 10
« Reactie #101 Gepost op: 2020/08/10, 12:56:34 »
En nu weer ontopic. Het is veel te warm om nu dit hele topic schoon te gaan vegen, dus dat ga ik ook niet meer doen.
Als de boel hier toch weer ontspoort in onzinnige discussies die niets met LinuxFX 10 te maken hebben, gaat het topic gewoon dicht - en blijft het dicht.

Re: Linuxfx 10
« Reactie #102 Gepost op: 2020/08/10, 22:20:39 »
En nu weer ontopic. Het is veel te warm om nu dit hele topic schoon te gaan vegen, dus dat ga ik ook niet meer doen.
Als de boel hier toch weer ontspoort in onzinnige discussies die niets met LinuxFX 10 te maken hebben, gaat het topic gewoon dicht - en blijft het dicht.
Ja snap het zelfs als is het -5 is bijna onbegonnen werk,had ik ook vermeld in PB ;)
Van mij mag het gesloten worden ,zijn nu eenmaal leden die er hun hobby van maken om topics te bevuilen met veel onzin!
Van mij het topic naar de eeuwige jachtvelden want een kat vind haar jong niet terug  >:(
Mvg

moderator edit: quote gerepareerd.
« Laatst bewerkt op: 2020/08/11, 10:28:03 door Ron »
c'est dur la vie d'artiste

Re: Linuxfx 10
« Reactie #103 Gepost op: 2020/08/11, 10:54:19 »
En nu weer ontopic. Het is veel te warm om nu dit hele topic schoon te gaan vegen, dus dat ga ik ook niet meer doen.
Als de boel hier toch weer ontspoort in onzinnige discussies die niets met LinuxFX 10 te maken hebben, gaat het topic gewoon dicht - en blijft het dicht.

+1

Hoewel het knap werk is, is het niet mijn ding dat klonen/kopiëren zoals LinuxFX10 doet. Linux heeft zijn eigen sterke punten, waar die aanpasbaarheid er zeker één van is. Persoonlijk zou ik het juist niet gebruiken om mensen de overstap vanaf Windows te laten maken. Er wel sprekend op lijken maar dan toch anders werken kan behoorlijk frustrerend zijn. Iets wat er duidelijk anders uitziet dwingt gelijk tot nadenken.

Wat de hele discussie betreft, jammer dat het zo op de persoon wordt gespeeld. Meningen kunnen en zullen verschillen, en soms, zoals hier, kunnen beide kloppen. Ja het is een knap staaltje werk om Linux zo tot in detail op Windows te laten lijken en ja, daar zitten juridische haken en ogen aan. Voor eigen gebruik zal men er niet van wakker liggen maar als je het gaat combineren met actieve promotie en distributie dan wordt het een ander verhaal. Zo heeft Microsoft in 2001 met succes geprocedeerd tegen Lindows dat daarna zijn naam heeft veranderd in Linspire, later verhuisd naar Xandros waar men met Linspire is gestopt. Aanleiding was de naam en het feit dat die distro er op voor was gemaakt om Windows software te draaien zonder Windows.

Het wrange is dat hoe groter de behoefte is aan LinuxFX10 om de overstap te vergemakkelijken hoe groter de kans dat MS de (wel heel grote) gelijkenis aan zal grijpen om te procederen.  En zij kunnen dat betalen.

Zorin doet het wat dat betreft slimmer, wel de indeling en feel imiteren en tegelijkertijd niet zo klonen dat er succesvol geprocedeerd kan worden. Denk ik....

nahjo

  • Gast
Re: Linuxfx 10
« Reactie #104 Gepost op: 2020/08/11, 11:16:27 »
Linuxfx 10 is niet gemaakt om gebruikers hun windows gevoel te laten behouden o.i.d. :)
Citaat
To get the mission and vision of Linuxfx, we also talked to its founder Rafael Rachid who quoted:

    Linuxfx was created with the task of shipping Linuxfx’s own software. If you look at the Helloa wizard, you will notice that it allows you to install the Sentinela computer vision platform. This platform contains computer vision systems to control access of people, vehicles, object detection and integrated data analysis.
bron:https://fossbytes.com/linuxfx-10-review/
Gewoon commercieel dus ;)

JorisC

  • Gast
Re: Linuxfx 10
« Reactie #105 Gepost op: 2020/08/11, 11:37:08 »
#84

Eens heel goed lezen wat in die linkt te lezen valt !
Eerste linux distro gebaseert op Ubuntu met als naam Xtreme 1 >> 2007
Geen sucses , een andere naam voor het OS verzinnen : Burntux  >> 2009Terug geen sucses , Xtreme 2 >>  2010
En zo heeft die nu voor de  tiende maal in zichzelf gezegd , misschien word het nu wel een sucses als ik het helemaal op Windows 10 laat lijken : Linuxfx OS Level 10 "Windowsfx" 01 APR 2020
« Laatst bewerkt op: 2020/08/11, 11:43:04 door JorisC »

Re: Linuxfx 10
« Reactie #106 Gepost op: 2020/08/11, 17:52:38 »
Linuxfx 10 is niet gemaakt om gebruikers hun windows gevoel te laten behouden o.i.d. :)
Citaat
To get the mission and vision of Linuxfx, we also talked to its founder Rafael Rachid who quoted:

    Linuxfx was created with the task of shipping Linuxfx’s own software. If you look at the Helloa wizard, you will notice that it allows you to install the Sentinela computer vision platform. This platform contains computer vision systems to control access of people, vehicles, object detection and integrated data analysis.
bron:https://fossbytes.com/linuxfx-10-review/
Gewoon commercieel dus ;)

Dan gaat MS het zeker niet leuk vinden,,,,,

Re: Linuxfx 10
« Reactie #107 Gepost op: 2020/08/11, 21:22:07 »
Tijd zal het uitmaken of MS naar het gerecht gaat zo als met Lindows.Zijn nog niet lang online ook nog niet echt bekend zeker ?zie wel dat er toch redelijk wat donwloads zijn.
Wat betreft zijn software lijkt me de logica zelf ,als je dat wil kopen voor bewaking dat de man zal probren te zeggen installeer Linuxfx10.Maar zal ook werken in Ubuntu 20.04 .
Ben morgen eigenaar van 5 ondergrondse parkings hij zal zijn software wel verkopen toch ?In vergelijking gaat Zorin OS veel verder gaat werken ook met scholen en bedrijven en.....
wil je Ulitimate of andere ja is betalen !LinuxFx10 is nog altijd gratis .
des gout et des couleurs on ne discute pas
Bedoel er mee ja iedereen heeft voorkeur voor gelijk welk systeen.
Mijn top 3 Linux is Elementary OS/Manjaro /Ubuntu als rand geval Mint.In Windows maar één win8.1 nooi problemen 8-)
Maar gelijk wie wil je dit OS voor mij installeren ja doe ik toch .
Voor overstappers van Win na Linux (zeker zonder enige kennis van Linux)is het Mint of Zorin nu misschien ook Linuxfx 10 ;)
Mvg
« Laatst bewerkt op: 2020/08/11, 21:26:44 door rive gauche »
c'est dur la vie d'artiste

Re: Linuxfx 10
« Reactie #108 Gepost op: 2020/08/11, 22:01:03 »
En nu in begrijpelijke zinnen :rolleyes:
Kubuntu 20.04

Re: Linuxfx 10
« Reactie #109 Gepost op: 2020/08/11, 22:06:21 »
En nu in begrijpelijke zinnen :rolleyes:
Wat begrijp je niet?of is het enkel muggen ziften soms?
c'est dur la vie d'artiste

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Linuxfx 10
« Reactie #110 Gepost op: 2020/08/11, 22:35:26 »
Oké, dan niet. Er is een kans gegeven, en die is bij deze verkeken.