Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: .  (gelezen 7134 keer)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #25 Gepost op: 2013/02/23, 16:33:33 »
en je kunt t ze ook niet uitleggen want je mag maar 200 tekens gebruiken als je naar DWDD mailt  =D =D

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #26 Gepost op: 2013/02/23, 20:44:44 »
en je kunt t ze ook niet uitleggen want je mag maar 200 tekens gebruiken als je naar DWDD mailt  =D =D

Dus? Ik kan op Twitter genoeg zeggen in 140 tekens dus 200 moet ook wel lukken ;)

.
« Reactie #27 Gepost op: 2013/03/10, 17:18:24 »
.
« Laatst bewerkt op: 2015/04/23, 11:51:55 door Max Null »

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #28 Gepost op: 2013/03/10, 17:45:36 »
en je kunt t ze ook niet uitleggen want je mag maar 200 tekens gebruiken als je naar DWDD mailt  =D =D

Dus? Ik kan op Twitter genoeg zeggen in 140 tekens dus 200 moet ook wel lukken ;)

ja idd d jgd v tgwdg kn tg nt mr dn 140 ltrs tglk lzn ;) ndrs pflt hn kln hfdj. vrgt hdltrs & crt gbr punct.grmtc & gev wrdscht zn vrbdn ;)

EDIT: verklaring: ik ben POSIX-programmeur. creat() ftw!
« Laatst bewerkt op: 2013/03/10, 17:47:33 door SeySayux »
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #29 Gepost op: 2013/03/10, 18:07:00 »
Mijn interpretatie van dit geheel: Ja, inderdaad, de jeugd van tegenwoordig kan toch niet meer dan honderdveertig letters tegelijkertijd lezen. Anders ploft hun kleine hoofdje. Vergeet hoofdletters en correct gebruik van interpunctie. Grammatica en gewone(?) woordenschat zijn verboden.

Mijn jongerentaal is zo slecht nog niet :P

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #30 Gepost op: 2013/03/10, 18:56:56 »
Mijn interpretatie van dit geheel: Ja, inderdaad, de jeugd van tegenwoordig kan toch niet meer dan honderdveertig letters tegelijkertijd lezen. Anders ploft hun kleine hoofdje. Vergeet hoofdletters en correct gebruik van interpunctie. Grammatica en gewone(?) woordenschat zijn verboden.

Mijn jongerentaal is zo slecht nog niet :P
gevorderde*

En niet alleen jongeren spreken zo... ls, pwd, chdir, mknod, ... :P
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #31 Gepost op: 2013/03/10, 20:05:37 »
Mijn interpretatie van dit geheel: Ja, inderdaad, de jeugd van tegenwoordig kan toch niet meer dan honderdveertig letters tegelijkertijd lezen. Anders ploft hun kleine hoofdje. Vergeet hoofdletters en correct gebruik van interpunctie. Grammatica en gewone(?) woordenschat zijn verboden.

Mijn jongerentaal is zo slecht nog niet :P

Knap vertaald want dat haalde ik er niet uit :D

@SeySayux: Ik vind het leuk bedacht, laat dat wel wezen =D Maar wil je wel even op de leeftijd letten? Ik val niet onder die doelgroep die jij noemt ;)

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #32 Gepost op: 2013/03/10, 20:12:24 »
Mijn interpretatie van dit geheel: Ja, inderdaad, de jeugd van tegenwoordig kan toch niet meer dan honderdveertig letters tegelijkertijd lezen. Anders ploft hun kleine hoofdje. Vergeet hoofdletters en correct gebruik van interpunctie. Grammatica en gewone(?) woordenschat zijn verboden.

Mijn jongerentaal is zo slecht nog niet :P

Knap vertaald want dat haalde ik er niet uit :D

@SeySayux: Ik vind het leuk bedacht, laat dat wel wezen =D Maar wil je wel even op de leeftijd letten? Ik val niet onder die doelgroep die jij noemt ;)
Gewoon maar even om aan te geven dat als je iets non-triviaal wil gezegd krijgen in 140 karakters, je serieus mag persen (en ja, het zijn precies 140 karakters).

Misschien dat ik er nog meer inkrijg als ik Huffman coding en base 64 encoding gebruik :P (zou een leuk idee zijn om vanuit informatietheoretisch standpunt te beschouwen: wat de grootste hoeveelheid informatie is die je in één twitter-bericht kan krijgen... hmm, paper :P )

EDIT: informatie in natuurlijke taal uiteraard. Theoretisch krijg je er maar 5 × 140 = 700 bits in, niet ieder bericht heeft echter die informatiedichtheid.

Referenties
[1] Munroe, R. What if? Twitter. Online resource, visited 2012-03-10. http://what-if.xkcd.com/34/
« Laatst bewerkt op: 2013/03/10, 20:16:17 door SeySayux »
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #33 Gepost op: 2013/03/10, 20:14:06 »
Mijn interpretatie van dit geheel: Ja, inderdaad, de jeugd van tegenwoordig kan toch niet meer dan honderdveertig letters tegelijkertijd lezen. Anders ploft hun kleine hoofdje. Vergeet hoofdletters en correct gebruik van interpunctie. Grammatica en gewone(?) woordenschat zijn verboden.

Mijn jongerentaal is zo slecht nog niet :P

Knap vertaald want dat haalde ik er niet uit :D

@SeySayux: Ik vind het leuk bedacht, laat dat wel wezen =D Maar wil je wel even op de leeftijd letten? Ik val niet onder die doelgroep die jij noemt ;)
Mijn kleine hoofdje knapte van dit gebeuren, vreselijk :P

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor crt wel even de hulp van leeftijdgenoten heb ingeroepen, daar kwam ik zelf niet uit ;)

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #34 Gepost op: 2013/03/10, 20:17:02 »
@SeySayux: Jij volgt mij op Twitter dus je weet dondersgoed dat ik zo min mogelijk pers ;) Maar ik snap je punt.

@Timo: =D =D

Re: Ubuntu plaatjes bij hackberichten.
« Reactie #35 Gepost op: 2013/03/10, 21:10:59 »
@SeySayux: Jij volgt mij op Twitter dus je weet dondersgoed dat ik zo min mogelijk pers ;) Maar ik snap je punt.

@Timo: =D =D
Tenzij je onder een andere naam staat, denk ik niet dat ik je volg... en dan nog steeds, ik volg zoveel mensen en dingen op Twitter, maar eigenlijk kijk ik er nooit naar...
« Laatst bewerkt op: 2013/03/10, 21:14:40 door SeySayux »
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

.
« Reactie #36 Gepost op: 2015/04/23, 11:41:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 2015/04/23, 11:51:29 door Max Null »

.
« Reactie #37 Gepost op: 2015/04/23, 11:42:35 »
.

.
« Reactie #38 Gepost op: 2015/04/23, 11:43:01 »
.
« Laatst bewerkt op: 2015/04/23, 11:50:59 door Max Null »

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: .
« Reactie #39 Gepost op: 2015/04/23, 13:26:21 »
zie t als een klok, telkens als de tijd verstrijkt komt er een puntje bij ;-)

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: .
« Reactie #40 Gepost op: 2015/04/23, 14:10:39 »
wel grappig al die puntjes.....
ik vat alleen niet waarom.  ???
Het lijkt wel alsof Max Null in meerdere topics (niet alleen deze) zijn reacties verwijdert. De reden is niet bekend, maar het maakt de draadjes moeilijk leesbaar. Met name deze, waar dus zelfs de beginpost verwijderd is! Handig is anders......

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: .
« Reactie #41 Gepost op: 2015/04/23, 17:48:46 »
Een topic waarvan de openingspost verdwenen is heeft weinig nut meer. Bij deze slotje dan maar.