Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: even een vraag??  (gelezen 5713 keer)

Re: even een vraag??
« Reactie #25 Gepost op: 2010/10/01, 12:54:49 »
Inderdaad zou ik graag een log hier van zien. Dan kunnen we beoordelen hoe het zit.

Offline brent8800

  • Lid
Re: even een vraag??
« Reactie #26 Gepost op: 2010/10/01, 13:21:15 »
dat zou ik inderdaad willen weten ;) hoe kom je er achter of kunnen gewonen gebruikers dat niet zien? van het offtopic
Ubuntu 14.04 LTS

Offline JanClaeys

  • Lid
Re: even een vraag??
« Reactie #27 Gepost op: 2010/10/01, 18:26:12 »
Andere mensen lastig vallen en irriteren (en anderen aanmoedigen om het te doen) is geen lol maken, het is kleutergedrag.  En daarbij schend je ook nog eens diverse IRC-regels (o.a. frequente nickchanges, het kanaal vullen met zinloze onzin, mensen nodeloos "highlighten", mensen beledigen) en blijft dat herhalen ondanks meerdere waarschuwingen.

Ik heb ondertussen gezien dat voor ik je eerste ban ophief je ook al eens die ban omzeild had en daarbij ook nog eens leugens over me verteld hebt en wat je fout deed minimaliseerde tegenover anderen.  Als ik dat eerder gezien had was je eerste ban niet eens opgeheven uiteraard.

Het feit dat je zelf niet schijnt te begrijpen waarom wat je doet fout is, vind ik trouwens ook verontrustend (bij de meeste kinderen begint normenbesef te groeien rond 3 jaar).

Samengevat: afgaande op je recente gedrag lijkt het er op dat telkens jij op het kanaal komt ik mij daar full-time mee moet gaan bezighouden om je in het oog te houden, en daar heb ik momenteel geen tijd voor of zin in.

PS: bij het omzeilen van je ban heb je ook het netwerkreglement van je school overtreden (mocht je dat nog niet gelezen hebben, het staat op de site van je school).  En aangezien je school ICT-opleidingen aanbiedt wil ik niet de hele school verbannen van de Ubuntu-kanalen, verplicht me dus niet om je school te mailen...
Jan Claeys
Ubuntu-nl IRC team - Ubuntu-be LoCoTeam Contact

Offline brent8800

  • Lid
Re: even een vraag??
« Reactie #28 Gepost op: 2010/10/01, 18:32:02 »
Ik heb 3 keer me naam gewijzigd inderdaad. en highlighten deed ik niet zo heel veel alleen in het begin hoe ik wist hoe het moest was het even uitproberen. en ik val geen andere mensen lastig dat zie je blijkbaar anders dan de meeste mensen. en ik mag gewoon op school op een chat zitten de dat heeft geen zin om te vertellen ;). en mensen beledigen doe ik nooit op internet ... dan zou ik NU die log willen zien..  aangezien ik leugens vertel wil ik dat nu weten ?? welke leugen haha dit gaat nergens meer over.. mja zo krijgt ubuntu inderdaad van mij een slechte naam ;). aangezien ik van meerdere mensen een email heb gehad met hoe en wat. en wat hun zeiden over de moderators en admins vinden ;).

MAAR die log wil ik wel even zien? iedereen vraagt er om??.

PS: NU minimaliseer jij ook wat er gebeurt is of maak je het juist groter.. zet gewoon een link naar die log of wat dan ook dan kunnen andere mensen ook zien waar het over gaat??
« Laatst bewerkt op: 2010/10/01, 18:52:40 door brent8800 »
Ubuntu 14.04 LTS

Re: even een vraag??
« Reactie #29 Gepost op: 2010/10/01, 18:52:43 »
Brent heeft via dit topic zijn positieve zijde laten zien door de toegevingen (zoals website verwijderen..) die hij gedaan heeft vind ik.
En voor de rest stel ik voor dat het IRC probleem achter de schermen wordt geregeld  ;)
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website http://home.scarlet.be/jefdamen/Ubuntu.html
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline brent8800

  • Lid
Re: even een vraag??
« Reactie #30 Gepost op: 2010/10/01, 18:53:32 »
daar ben ik het mee eens want zo komen we niks verder ;). ik ga er ook niet meer op reageren
Ubuntu 14.04 LTS

Re: even een vraag??
« Reactie #31 Gepost op: 2010/10/01, 18:57:29 »
Dat ook, maar ook wil ik JanClaeys vragen om de log. Desnoods plaats je hem in het besloten gedeelte. Maar zonder log komen we helemaal niet ver. We horen brents verhaal en Jans verhaal, maar aangezien er een log is, kunnen we dus precies zien hoe het gegaan is.

Maar wel toppie dat je je positieve zijde laat zien brent, compliment :)

Offline brent8800

  • Lid
Re: even een vraag??
« Reactie #32 Gepost op: 2010/10/01, 19:01:38 »
Dat ook, maar ook wil ik JanClaeys vragen om de log. Desnoods plaats je hem in het besloten gedeelte. Maar zonder log komen we helemaal niet ver. We horen brents verhaal en Jans verhaal, maar aangezien er een log is, kunnen we dus precies zien hoe het gegaan is.

Maar wel toppie dat je je positieve zijde laat zien brent, compliment :)

Dan is dit mijn laatste reactie hier.. ik neem aan dat jan de log gaat zoeken. want ik laat me niet zomaar bannen. en dat weten meerdere admins op verschillende sites en die gaven me uit eindelijk toch gelijk door middel van te loggen en mij te laten praten hoe ik het zie en wat ik vond. we zijn uit eindelijk goede vrienden geworden. maar als je ergens problemen mee hebt praat je het uit. en niet door zulke lange eindeloos gerpaat wel of niet en wat ik wel of niet gedaan heb. zo kom je niks verder. En als ik inderdaad iets verkeerd zou hebben gedaan zal ik dat ook toe geven.
« Laatst bewerkt op: 2010/10/01, 19:04:43 door brent8800 »
Ubuntu 14.04 LTS