Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: updates woeden niet opgehaald  (gelezen 707 keer)

Offline Firmin

  • Lid
updates woeden niet opgehaald
« Gepost op: 2007/01/16, 21:49:28 »
Beste
Ik start kubuntu op en er staat de driehoek voor updates ophalen als ik deze activeer gebeurd alles zoals het hoort maar de updates worden niet geinstalleerd het zijn er 5
ook steld zich het probleem opnieuw dat de tweedeshijf niet kan geopend worden. dit probleem (2de schijf stelde zich vanmiddag ook maar na herstart was alles inorde ) kan hier iets aan gedaan worden kan toch niet zijn dat ik iedere keer diskmouter programma moet uitvoeren.
Alvast bedankt hopelijk kunnen jullie me verder helpen Firmin

Offline Soul-Sing

  • Lid
updates woeden niet opgehaald
« Reactie #1 Gepost op: 2007/01/16, 22:50:02 »
Citaat van: Firmin
Beste
Ik start kubuntu op en er staat de driehoek voor updates ophalen als ik deze activeer gebeurd alles zoals het hoort maar de updates worden niet geinstalleerd het zijn er 5
ook steld zich het probleem opnieuw dat de tweedeshijf niet kan geopend worden. dit probleem (2de schijf stelde zich vanmiddag ook maar na herstart was alles inorde ) kan hier iets aan gedaan worden kan toch niet zijn dat ik iedere keer diskmouter programma moet uitvoeren.
Alvast bedankt hopelijk kunnen jullie me verder helpen Firmin
welke 5 updates?

Offline Firmin

  • Lid
updates woeden niet opgehaald
« Reactie #2 Gepost op: 2007/01/16, 23:06:56 »
Beste Leoquant,
Bedankt voor je aandacht naar ik denk dat de problemen zijn opgelost
ik heb in de terminal de pakketbronnen van servias verwijderd omdat hier de problemen liggen (gisteren ook problemen gehad met de w32 codecs ) terug opgestart en nu is alles normaal ook de tweede schijf is terug aangekoppeld
afwachten en morgen ga ik me terug bezig houden met die codecs ik doe hier toch nog iets verkeerd
hopelijk krijg ik dit in orde je heb me al verwezen naar dit probleem  
Firmin

Offline Soul-Sing

  • Lid
updates woeden niet opgehaald
« Reactie #3 Gepost op: 2007/01/16, 23:09:14 »
Citaat van: Firmin
Beste Leoquant,
Bedankt voor je aandacht naar ik denk dat de problemen zijn opgelost
ik heb in de terminal de pakketbronnen van servias verwijderd omdat hier de problemen liggen (gisteren ook problemen gehad met de w32 codecs ) terug opgestart en nu is alles normaal ook de tweede schijf is terug aangekoppeld
afwachten en morgen ga ik me terug bezig houden met die codecs ik doe hier toch nog iets verkeerd
hopelijk krijg ik dit in orde je heb me al verwezen naar dit probleem  
Firmin
kan het niet laten: https://wiki.ubuntu.com/NlRestrictedFormats
enne succes!