Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Is er een "topic-viewer" op dit forum.  (gelezen 613 keer)

Offline aartje

  • Lid
[Opgelost] Is er een "topic-viewer" op dit forum.
« Gepost op: 2014/06/30, 08:49:14 »
Soms reageer ik op threads in dit forum, soms lanceer ik er zelf één. Ik zit soms te klooien
met "quote" contructies en maak daar fouten in, waardoor de layout niet goed zit.
Is er een manier om dat te offline te controleren ? Ik heb nu het idee dat je alleen maar kan
veranderen in de tekst en het op kan sturen naar het forum en het dan kan bekijken.
Is er een offline manier ?
« Laatst bewerkt op: 2014/06/30, 10:10:31 door aartje »

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Is er een "topic-viewer" op dit forum.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/06/30, 09:11:34 »
Als je op de knop 'Bekijken' klikt (naast 'Verzenden'), dan krijg je een voorbeeld zoals anderen dat ook zien.

Offline aartje

  • Lid
Re: Is er een "topic-viewer" op dit forum.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/06/30, 10:00:24 »
Vaak als je iets quote, dan staat de /quote (dus einde quoteknop) een aantal regels onder het geschrevene. Dan zie je het zelf niet en dan type je je antwoord in de quote.

Let daar dus even op.

Soms reageer ik op threads in dit forum, soms lanceer ik er zelf één. Ik zit soms te klooien
met "quote" contructies en maak daar fouten in, waardoor de layout niet goed zit.
Is er een manier om dat te offline te controleren ? Ik heb nu het idee dat je alleen maar kan
veranderen in de tekst en het op kan sturen naar het forum en het dan kan bekijken.
Is er een offline manier ?






dit is jouw quote, maar soms staat er dus nog heel veel witregels onder de laatste zin (zoals ik het nu even gedaan heb) en dan valt het einde van de quote (en dat is dus in html land
) niet op.

En wat markba zegt, even klikken op Bekijken en dan kan je het zelf zien hoe je het hebt neergezet.
[/quote]

Bedankt Markba en Femke98,

Stom dat ik die "Bekijk" knop niet heb gezien :|