Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: email aanduiding profiel  (gelezen 1401 keer)

Offline Drummies

  • Lid
email aanduiding profiel
« Gepost op: 2008/08/24, 13:06:08 »
iets wat me toevallig opviel als je met je muis over email in persoonlijk profiel gaat zie je bij sommige leden hun email adres links onder in taakbalk dit kan een bewuste keuze zijn

indien niet bewust profiel privacy opties aanpassen(dit met het oog op evt spam berichten)

vraag stelling
wat vinden jullie wel of niet zichtbaar houden
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Drummies

  • Lid
email aanduiding profiel
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/24, 13:18:16 »
arie

accoord als je er bewust voor kiest geen probleem
echter als het per ongeluk is aangezet iedereen kan op deze manier je email adres achterhalen ook niet forum leden en of bezoekers
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
email aanduiding profiel
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/24, 13:24:03 »
Topic verplaatst naar het Ubuntu NL onderdeel, omdat het over het forum zelf gaat. Hiet past het beter denk ik :)

On topic: Ik heb bewust het weergeven van mijn e-mailadres aangezet, zodat iedereen mij makkelijker kan mailen.
Ik weet de nadelen (meer spam en zo), maar de voordelen zijn groter denk ik.

Offline Drummies

  • Lid
email aanduiding profiel
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/24, 18:58:50 »
volgens mij moet ik iets terug nemen email is alleen zichtbaar in profiel als je bent ingelogd op het forum valt me zojuist op of is dit aangepast??
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

email aanduiding profiel
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/24, 19:28:54 »
Weet niet of het vroeger ook zo was, maar ik heb speciaal even uitgelogd: dan zie je zelfs de aanduiding e-mail niet meer, ook niet voor de leden die je via het forum moet mailen.  Er is dus zowiezo al een beveiliging tegen spambots, want zonder login zie je niks.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...