Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Compiz geen 3D beweging als ik met scroll toets draai  (gelezen 595 keer)

kvc4fun

  • Gast
Compiz geen 3D beweging als ik met scroll toets draai
« Gepost op: 2008/01/01, 20:28:45 »
Hallo,

Ik ben zopas naar versie 7.10 gegaan en probeer via de advanced desktop settings de cubes te configureren.

Het lukt me om met de CTRL+ALT+pijl links/rechts de cubes horizontaal te aten draaien.  
Daarentegen is het me onmogelijk om via de scroll-toets en de muisbeweging de cubes in 3D te laten bewegen.

Kan iemand me hiermee helpen?

Bedankt

Kris

Compiz geen 3D beweging als ik met scroll toets draai
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/01, 23:46:49 »
Citaat van: kvc4fun
Hallo,

Ik ben zopas naar versie 7.10 gegaan en probeer via de advanced desktop settings de cubes te configureren.

Het lukt me om met de CTRL+ALT+pijl links/rechts de cubes horizontaal te aten draaien.  
Daarentegen is het me onmogelijk om via de scroll-toets en de muisbeweging de cubes in 3D te laten bewegen.

Kan iemand me hiermee helpen?

Bedankt

Kris
ik denk dat je cubes draaien met scroll-toets enkel werkt als je muis zich op een onbedekt deel van het bureaublad bevindt.
Napoleon, don't be jealous 'cause I've been chatting online with babes all day. Besides, we both know that I'm training to become a cage fighter.

Eider

  • Gast
Compiz geen 3D beweging als ik met scroll toets draai
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/02, 10:44:37 »
Je kunt de cubes bewegen als je doet ctrl + alt + linkermuisknop, althans bij mij.
Heb je dit al geprobeerd?

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Compiz geen 3D beweging als ik met scroll toets draai
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/02, 14:35:47 »
Je kunt bij Rotate Cube -> actions kun je dit instellen
Button4 en Button5
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal