Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: MP3  (gelezen 467 keer)

Offline pico

  • Lid
MP3
« Gepost op: 2011/07/03, 09:29:27 »
Beste Wie kan mij helpen met het volgende  hoe krijg een mp3 uit de locatie muziek naar een usb stick, als ik dat probeer dan geeft hij fout bij openen van bestand mp3, bestandssysteem is alleen lezen. Als ik dan probeer om de eigenschappen te veranderen in meer dan alleen lezen dan lukt het nog niet . mijn systeem is ubuntu 10.04 lts

Offline jan11000

  • Lid
Re: MP3
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/03, 10:52:01 »
Heb je met "gksudo nautilus" in de terminal geprobeerd? Je zegt ook niet wat je zelf gedaan hebt?
Hierna start nautilus in admin mode, en kun je alle files op je pc wijzigen, dus let op wat je doet.
Nu kun je de eigenschappen van de usb stick wijzigen.

Re: MP3
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/03, 11:35:06 »
@pico: kijk eens via Synaptic of je het progje 'USBmount' hebt geïnstalleerd staan; ik heb dat ook gehad en dat was de reden. Check het even, moest je dat op je systeem hebben staan, gewoon verwijderen en off you go !

Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline pico

  • Lid
Re: MP3
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/03, 11:53:57 »
Wat ik zelf gedaan heb is muziek gekopieerd naar de map muziek welke ik kan afspelen in ritmebox en dat wil ik nu op een usb stick zetten . usb mount is niet geïnstalleerd .Hopelijk een simpele oplossing want ik ben maar een leek in ieder geval vast bedankt