Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuwe Android voor desktop al gebruikt?  (gelezen 432 keer)

FrSu

  • Gast
Nieuwe Android voor desktop al gebruikt?
« Gepost op: 2015/07/19, 15:49:22 »
Iemand hier al mee bezig geweest? http://distrowatch.com/?newsid=09015

Lijkt me leuk om dit uit te proberen op mijn HP Touch desktop waar in afwachting van Win 10 nu nog Win 7 in dualboot met Elementary OS Freya op.

Weet echter niet of de installer van de nieuwe Android distro een dualboot met Win 7 kan maken.

Heeft iemand hier al ervaring mee?

FrSu

  • Gast
Re: Nieuwe Android voor desktop al gebruikt?
« Reactie #1 Gepost op: 2015/07/19, 17:23:24 »
Helaas is mijn wifi verbinding van mijn HP Touch slecht, werk ik bedraad mee. Android heeft geen bedraad netwerk mogelijkheid. Op mijn Asus Vivobook draait het prima. Ik ga op een andere laptop eens kijken hoe de install mogelijk werkt met een dualboot. 

Offline RikRik

  • Lid
Re: Nieuwe Android voor desktop al gebruikt?
« Reactie #2 Gepost op: 2015/07/19, 17:43:44 »
Helaas is mijn wifi verbinding van mijn HP Touch slecht, werk ik bedraad mee. Android heeft geen bedraad netwerk mogelijkheid. Op mijn Asus Vivobook draait het prima. Ik ga op een andere laptop eens kijken hoe de install mogelijk werkt met een dualboot.
Android kan wel met een lan-kabelverbindig werken, dit is natuurlijk afhankelijk van de hardware..
Android heb ik ook eens geprobeerd op m'n PC, het is een mooie besturingssysteem maar niet ontworpen voor een grote beeldscherm,de instelmogelijkheden zijn te gering ...dit probleem heeft de HP slate21 ook, zie de afbeelding, een rj-45 aanwezig..
www.www8-hp.com/us/en/images/slate21_ports_tcm_245_1464030.jpg

FrSu

  • Gast
Re: Nieuwe Android voor desktop al gebruikt?
« Reactie #3 Gepost op: 2015/07/19, 22:10:58 »
Even gekeken wat er gebeurd als je een install wilt doen. Komt dan een DOS-achtig scherm waar je een partitie moet kiezen.  Eerst maar eens een vrije partitie aanmaken op de laptop en dan verder kijken.