Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iPod/iPhone support niet bij mij  (gelezen 843 keer)

Offline karamba

  • Lid
iPod/iPhone support niet bij mij
« Gepost op: 2010/05/11, 00:29:44 »
heey ubuntu mensen,

ik heb zojuist een upgrade gedaan naar ubuntu 10.4 vanaf 9.10, en het ging hartstikke goed...  ik had gelezen dat er iPod/iPhone support was, en dat gaf mij dus meteen een geode reden om op upgrade te klikken.

daar is het dan, me oude bureaublad en alles zoals het was, met wat nieuwe pictogrammen... gelijk dat nieuwe thema ingesteld, en jahoor... iPod gepakt, aangesloten... iPod maakte het geluid dat hij was verbonden, maar er gebeurde echt helemaal niks op me pc

de iPod zit er nu al een half uurtje in, heb al restart gedaan, 3x opnieuw verbonden, andere USB poort gebruikt, niks werkt helaas...
in de Ubuntu-NL chatbox heb ik het gevraagd en daar zij iemand dat je flash, java, en MP3 support eerst moet hebben. dit heb ik ook, en rythembox loopt nu lekker een mp3tje te spelen

maar ik wil die iPod wel werkend krijgen, iemand tips?

Re: iPod/iPhone support niet bij mij
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/12, 11:57:00 »
En doet hij het vanaf de live-cd van 10.04 wel? Het zou kunnen dat er tijdens de upgrade een foutje was ingeslopen.

Offline karamba

  • Lid
Re: iPod/iPhone support niet bij mij
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/12, 23:35:25 »
oke, dan ga ik dat proberen, maar dat zal pas eind van de week kunnen :P dan ben ik thuis kan ik een live-cd downloaden

wat nou als het dan werkt? ik heb eigenlijk geen zin heel ubuntu opnieuw te installeren, het is nu nèt helemaal perfecto

Offline karamba

  • Lid
Re: iPod/iPhone support niet bij mij
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/18, 19:41:10 »
ik weet nu wat er aan de hand is:
de SSH stond bij mijn iPod uit, vandaar (gejailbraked, en met SBSettings SSH uitgezet)

nu is het perfect :P