Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [wine] wine / WoW probleempje  (gelezen 2860 keer)

Offline Math.

  • Lid
[wine] wine / WoW probleempje
« Gepost op: 2008/06/10, 11:13:22 »
World of Warcraft draait echt prima in wine hier. Alleen na een tijdje spelen wordt ik er weer uit gegooid. Ik heb de tijden maar eens bijgehouden van wanneer ik gedisconnect werd en het blijkt dus exact elk uur na inloggen te gebeuren. In het begin had ik er niet zo veel problemen mee, maar het begint nu wel erg irritant te worden.

Zijn er meer mensen die dit hebben? Ligt het probleem bij WoW, of kan het ook aan wine liggen?

kurosaki_ichigo

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/10, 11:37:27 »
Ik speel op prive server maar ik heb ook wel eens disconnet maar in mijn geval ligt iedereen dan eruit dus dat ligt bij niet aan wow maar aan de prive server

Offline Math.

  • Lid
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/10, 12:39:43 »
Mja, het is echt exact na elke 60min. Maar na wat googlen zag ik dat nog iemand dit heeft. Tzal wel een fout in het spel zijn.

bericht op forum van worldofworcraft

Bertjuh

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/14, 19:20:44 »
Ik heb zelfs een groter probleem ik kom niet eens op WoW :S...
Ik heb Windows / Ubuntu nu samen op mijn computer staan maar zodra ik via ubuntu WoW opstart krijg ik een het inlogscherm met een vreemde achtergrond.
Ik probeer Wow via wine te draaien maar ik weet niet waar het probleem ligt. Had wow er al opstaan voor Ubuntu kan dit het probleem zijn?

BvD Bertjuh

p.s. gebruik pas 2 dagen Ubuntu dus "i´m quit a noobie :P"

kurosaki_ichigo

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/14, 19:41:26 »
http://www.megaupload.com/?d=AUJ45RBB  paste deze config.wtf naar /home/Bertjuh/.wine/drive_c/Programma Bestanden/World of Warcraft/WTF

Of te wel in map die WTF heet en zich in jou wow folder bevind. Op eigen risco maar zo kon ik wow spelen.

Bertjuh

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/14, 19:58:59 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
http://www.megaupload.com/?d=AUJ45RBB  paste deze config.wtf naar /home/Bertjuh/.wine/drive_c/Programma Bestanden/World of Warcraft/WTF

Of te wel in map die WTF heet en zich in jou wow folder bevind. Op eigen risco maar zo kon ik wow spelen.
Thnx mate :D

kurosaki_ichigo

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #6 Gepost op: 2008/06/15, 00:37:52 »
Werkte het?

Bertjuh

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #7 Gepost op: 2008/06/15, 15:32:03 »
Citaat van: kurosaki_ichigo
Werkte het?
Jazeker alleen bij het reloggen loopt wow zo goed als vast duurd een eeuwig heid ;P

Offline Math.

  • Lid
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #8 Gepost op: 2008/06/17, 01:27:43 »
Nou, ik wordt niet goed van het telkens disconnecten... Zit je in een battle, wordt je ineens gedisconnect. Lullig is dat je poppetje nog blijft staan en je dus ondertussen wordt afgemaakt. Ben bang dat ik toch maar weer moet gaan multibooten. :(

kurosaki_ichigo

  • Gast
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #9 Gepost op: 2008/06/17, 06:46:50 »
En je bent qeust dan ook kwijt die je klaar had? Weet je op het spel zou een landelijk verbod moeten komenXD

Offline Math.

  • Lid
[wine] wine / WoW probleempje
« Reactie #10 Gepost op: 2008/06/18, 16:37:34 »
Ik ga dit topic sluiten, want het probleem lijkt door m'n router te komen. Geen wine of WoW probleem dus. :)