Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verbinding met draadloos netwerk  (gelezen 1203 keer)

Fred de Leeuw

  • Gast
Verbinding met draadloos netwerk
« Gepost op: 2008/08/06, 23:51:37 »
Ik heb na het proberen van de cd, Ubuntu 8.04 geinstalleerd. Het is dual boot: ook Windows Vista staat erop.
Ik krijg het niet voor elkaar om vanuit Ubuntu verbinding met het draadloos netwerk te maken. Vanuit Vista werkt het prima, maar dus niet vanuit Ubuntu. Ook als ik niet eerst Vista opstart, maar meteen Ubuntu krijg ik geen verbinding. Toen ik Ubuntu vanaf de cd probeerde, werkte het probleemloos.
Na uren ploeteren, hoop ik dat iemand me kan helpen

Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/07, 10:39:52 »
Allereerst : WELKOM op dit forum, Fred.
Dit topic hoort waarschijnlijk onder Internet en draadloos. (zullen de Mod's wel verplaatsen voor je denk ik).
Als de live cd het doet kun je waarschijnlijk snel je probleem oplossen. Zo is het mij ook gelukt.
Maar lees daarom eerst eens de topics met vragen en oplossingen onder: Internet en draadloos.
Mocht het je dan niet lukken dan hier even de specificaties van je PC geven. Daarna gaan we verder.
 
Misschien toch eerst even kijken op de site van Pjotr: http://computertip.googlepages.com/home
Dat is vooral van belang als je net begint met Ubuntu.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/08, 00:03:06 »
Fred is mogelijk geheel ondergedompeld in de vele draadloos-topics.....of misschien in slaap gevallen tijdens het lezen.....hoewel: is toch best spannende kost!
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline SphinxNLD

  • Lid
Re: Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #3 Gepost op: 2009/09/18, 12:13:51 »
Ik zit zelf dan even te kijken maar ik krijg de site/link niet naar voren?

Ik krijg namelijk geen verbinding met draadloos netwerk.... n00b op dit gebied.
Linux n00b!